Visual merchandiser

måndag 31 oktober 2011

Green metallic

Foto: Can Can interiör


 Foto: Zara.se


Måndag!

Jag känner mig riktigt utvilad efter helgen som bjöd på långpromenad och ett städat hem. Hade lite tid över igår så jag surfade runt lite och blev lite besatt av den här skalbaggen. Skulle kunna tänka mig den i köket.  Jag är även lite smått förjust i den gröna tröjan.. Och så fortsätter min jakt efter gardiner till köket. Jag har bestämt mig för ett par långa. Har hittat ett par jag gillar men min ekonomi gillar inte dem... så är det när fler ska vara med och bestämma! Det kan hända att jag färgar några jag redan har men det verkar inte som att textilfärger finns i så spännande nyanser?? Eller så sparar jag till de jag vill ha... 

Hoppas att ni får en fin Måndag!

4 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Jag älskar med baggen, har den i liten bild:)

Trevlig måndag!

KRAM

Brunkullan sa...

Gillar också de där insekterna. Önskar att bug boxen fanns kvar!

Spara till favvo gardinerna! Du kommer bli mer nöjd, än att ha några "så-länge" gardiner.
Önska resterande slantar i julklapp kanske?

Kram Susanne

BelovedbyLinda sa...

Vad snyggt med den gröna färgen, love it!! Hmm måste vara hösten som inspirerar med alla sina höstfärger som gult, grönt osv :)

Måste lägga till dig i min blogglista!! Hoppas det är ok :)

Ha en fin måndag!

Kramar Linda

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Härlig grön färg!
Kom nu på att jag har en jacka i den färgen, måste jag genast ta fram, TACK!

Kram på dig
Madde