Visual merchandiser

måndag 17 oktober 2011

Isvatten och vinnare!







Måndag...

Ja hur går det nu med Coca Colan är det ett par som undrar? Ja, det går väldigt bra. Förra veckan blev det bara en 0,5 liters och den smakade knappt gott. Så är det för mig, ju mer sällan jag dricker giftet desto sämre smakar den. Visst är det bra? Det bästa tipset jag kan ge är att dricka vatten istället, med massor av is och lite citron. Släcker törsten och är i princip gratis. Så se till att alltid ha is klar att fylla glaset med. Jag har det så lyxigt att frysen gör is åt mig. Tacka säljaren av huset för det, för jag hade nog aldrig köpt en frys med ismaskin själv. 

Och när man sparar in på läskpengarna så kan man ju unna sig fin tillbringare istället! Den här godingen från Tine K kom i mitt paket som jag beställt hem från Can Can förra veckan. Jättefin att duka med och har man massor av is så blir det så där frostig och fin. Lite så där vardagslyxigt och får mitt kranvatten att kännas lite så där extra lyxigt.

Vinnaren....

Vinnaren av presentkortet på 500:- hos Hemlängtan är:


Stort grattis till dig! 

Ps.. Ett litet tips! Titta gärna in till Monica, första gången jag har varit in där och 
det var mycket härlig inspiration och vackra fotografier!



4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken läcker bild, är man inte törstig så blir man. Snyggt hem och läcker blogg! mari.

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Heja dig! Vad duktig du är. :) Jag har ju i flera omgångar slutat med Cola just för att jag också är lite beroende. Vatten har också blivit min räddning.

Visst är det som du skriver att när man väl dricker Cola igen efter att ha varit ifrån det ett tag så smakar det inte så gott. Faktiskt äckligt.

Citron är jag inte så förtjust i dock i vattnet... utan jag brukar ha i Blåbär eller frysta Hallon. Jag har ju lyx att kunna få det gratis genom jobb. :)

Ha det så fint!
Kram

PS: Vi skulle ju ta den där promenaden... ärligt talat tror jag inte att jag hinner. Puh! Svettigt så här nära målgången. Fredag får vi nycklarna. Och imorgon ska jag jobba...

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej!
Och tusen miljoner tack!! Nu blev jag så otroligt glad så denna måndag helt plötsligt blev toppen istället för grå och trist!!

Och det finns så mycket fint i butiken att välja på så det blir nog både det ena och det andra i inköp!!

Kram Monica

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Härligt läskande citronvattenbilder. Själv har jag aldrig varit någon läskdrickare. Älskar vatten (gurkvatten är en favorit!)

Ha det gott!
Kram Milla