Visual merchandiser

söndag 16 oktober 2011

Vilken bra Söndag!




Härliga Söndag!

I dag har hela familjen tagit en långpromenad, vi passade på då solen var framme och luften var så där härligt krispig. Jag har dessutom vunnit en finfin tävling inne hos Signe Pling! Den ska nog få sitta i köket eller i vardagsrummet. Kanske på min nymålade skänk? Väldigt fin hursomhelst, och ska få en fin svart ram att glänsa i. Tänk att man kan ha lite tur ibland, och tänk att snart ska jag få göra någon av er glad!

På bild ser ni vad som min svarta pensel har rört vid. Min anslagstavla som aldrig blev så där riktigt hundra, har nu fått lite svart färg på sig och känns mycket roligare. Eller ja, rolig kanske inte riktigt är ordet jag söker, men den känns bättre. Alla gamla bilder är borta och nu med ny inspiration.  Bara några få bilder än så länge, mer höstkänsla och en lite sotigare look. Jag har även ett till, men större projekt som också "doppats" i svart. Bilder kommer...

Sista dagen att tävla om presentkortet hos Hemlängtan är idag! Passa på!
Och tävla om en valfri Soul of Himla kudde kan du göra HÄR!

Hoppas att ni får en fortsatt fin söndag!

Pssst... Skalbaggekortet på anslagstavlan är egentligen ett memory, men jag har valt att piffa med det lite här och där istället. Jag köpte mitt på ROOM i Stockholm men finns även HÄR

8 kommentarer:

Isabelle sa...

Jag väntar spänt på resultatet av tävlingen! :-)

Ha en fin kväll!

Anna-Malin sa...

å, så fint!

och kan du tänka att
det är just gult på
samma dag :) inget
konstigt alls om
du frågar mig.
vi har ju redan det
åskiga blå gemensamt ;)

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Gult som är så fint. I love it. :) Två av mina favoritbloggar bloggar om gult. Jag är kär i gult. Ja, det är jag faktiskt. Gult i alla dess former. Och orange.

Så fin anslagstavlan blev. :) Längtar med spänning till vad det mer är som blivit doppat i svart. *s*

Kram!

Signe sa...

Så glad du likte premien din ;)

Ha en finfin søndagskveld
Signe

BelovedbyLinda sa...

Tack för din kommentar hos mig :) Segt att du också mådde så dåligt :( Men turkisk peppar hjälper faktiskt lite om inte annat för stunden iaf!

Din blogg är så himla fin!!

Ha en mysig söndag!

Kramar Linda

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Håller på att fixa min svarta ram i köket till anslagstavla, vet inte än om jag ska ha kork i eller om jag ska spraya korken svart? Vi får se :)

Kraam!

Knaada sa...

Signe Pling var en ny blogg för mig - tack för tipset!

Hoppas måndagen också har varit bra!

Knaada sa...

Kan nästan känna doften av din tavla hit - höst med en föraning om julen :)