Visual merchandiser

tisdag 25 oktober 2011

Cravings...






Foto: Julias vita drömmar

Hallå på er!

I dag har jag varit på stan en sväng. Hälsat på jobbkompisar och fastnat i Yankee Candle butiken i kanske en timma. Jag tänker alltid att jag bara ska in snabbt där och köpa ett doftljus. Det slutar med att jag får panik och rycker åt mig ett ljus.. I dag fanns det så fina nyheter att välja på... Jag köpte bland annat ett ljus som doftar precis så där gott som de luktar när man är på spabehandling. Den ska få stå i badrummet. 

Och har ni sett de fina nyheterna inne hos Julias Vita Drömmar?? Vill ha allt!!! 

3 kommentarer:

Anna sa...

Vilken butik är det?

Julias vita drömmar sa...

Jag vill också ha allt :D Tuuur att det är julafton snart. Stackars barn, det blir mest mjuka paket...

HOUSE OF SVEA sa...

Å tack! Har helt missat att du bor där :) Många bloggerskor i Helsingborg.

Skulle jag inte bo i Örebro så skulle jag bo i Helsingborg! Jag tycker jättemycket om din stad...

Kramar Anna!