Visual merchandiser

torsdag 6 oktober 2011

Jul hos Granit











Hallå där!

Man hinner knappt få av sig bikini förrän julpyntet ska fram, haha. Kan inte låta bli att dela med mig av vad jag nyss funnit. Superfina rökgrå julgranskulor från Granit. Förra året hade vi jättefina cremefärgade blanka och hjärtan och stjärnor i metall från Indiska. I år blir det nog ingen julgran, jag orkar inte med barren. Jag ska nog få till en julstämning ändå. Troligtvis kommer jag att införskaffa en stackars liten en. Ja jag menar en som i barrväxt en.. det var lite svårt att skriva det där. Som alla andra år så ska det pyntas med kanel och nejlikor. Måtten som också fungerar som glas är ju en superfin nyhet som passar som året runt pryl. Jag gillar inte att ha säsongsprylar egentligen. Det känns som att det bara tar plats och är jobbigt att packa upp och ner. Ja, visst kanske man kan anstränga sig lite för julen, men då anstränger jag mig helst i form av mat och bak. Jag gillar verkligen ljusstakarna i form av gamla rör och jag tror att det får bli dessa på julbordet.

Foto: Granit

Pssst... IKEA har också lagt ut sina julprylar.. den HÄR är min favvo!

2 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej hej! Ja herregud vad snabbt det går. Men mysigt är det. Kram kram

Marits vita skrin sa...

Love granit.

Haha, nejdu Terese. Den vill du INTE hööööra :-)
Men iochförsig, om du utmanar mig och gör det du först så..... ;-)

Kram