Visual merchandiser

torsdag 13 oktober 2011

Hört på facebook





6 kommentarer:

HannasHörna sa...

Åh den var riktigt bra! Den ska jag spara...kram

Petra-Lantlig Charm sa...

Bra ord och sanna!!

Ha en skön helg!

Kram

Brunkullan sa...

Å så sant!

Jag brukar i o f s tänka som så, att om folk INTE snackar skit om mig, så är jag inte tillräckligt intressant..haha;)
Men skämt åsido så ska man inte låta folk trampa på en. Och gör de det, ska man inte ta åt sig. Ta ingen skit helt enkelt!

Hon visste vad hon pratade om den där Grynet:)

Kram Susanne

Emelie sa...

Alldeles riktigt! ;) Så måste det vara...

Din går skänk - så fin! Mmmm blir sugen att måla något i den kulören. Får se vad jag ska hinna med i helgen, är sugen på att tapetsera lite i sovrummet om tiden räcker till...

Trevlig helg till dig!
kram Emelie

STYLIZIMO sa...

Så utrolig bra sagt! Denne må printes ut. Takk.

Tusen takk for de skjønneste ord på bloggen min. Det varmer.. <3

God helg til deg!
klem Nina

Fiffiga Systrar sa...

tack de orden ska vi komma ihåg! Man stöter ju tyvärr ibland på såna människor.. önskar en fiin fredag! kram elin och emelie