Visual merchandiser

måndag 10 oktober 2011

Uppdatering av garderob



God dagens!

I dag kraxar jag värre än någonsin och det blir verkligen en lugn dag med massor av Astrid Lindgren mys och lite småplock i köket. Kängorna jag köpte, ja de fick snällt åka tillbaka och med hem fick dessa komma. Tyckte att de kändes lite varmare, lättare att matcha till både jeans och leggings. Tunikan är också ny i garderoben och en svart känns bra nu när färgen i ansiktet börjar.. eh.. dämpas. 

Skorna är från Vagabond och tunikan från Gina Tricot.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jättesnygga kängor, var har du köpt dem och fanns de i brunt.

Krya på dig, hälsar Mia

Anonym sa...

Hej igen!

Måste varit blind....informationen fanns ju redan...

Mia

Unknown sa...

Snyggt :-)
Mina typsnitt hittar jag på abstractfonts.com - enjoy!

Emelie sa...

I Plaza - den tjocka! :) Där finns hon...Mårdskan! :)))


Snygg tunika! Helt i min smak...

kram emelie

Anna sa...

Skorna är mycket prisvärda och mina favvosar just nu, har ett par fast i brunt!!

Kram

Ardisia sa...

Gillar de båda skarpt!
Roligt att förnya garderoben lite =)

Kram Mia

evalevabo sa...

Snyggt. helt i min stil. Härlig blogg.
Kram Eva

Anna-Malin sa...

ser att det blir en tur inom gina imorrn efter jobbet ;)