Visual merchandiser

onsdag 19 oktober 2011

Veckans bloggtips v.42

Hallå på er!

Veckans blogg blev veckans bloggar. Jag kan inte utesluta varken den ena eller den andra. Vilka cravings de skapar hos mig, vilken inspiration och vilken nyhetsfeed de ger oss. De har koll på allt som är värt att veta inom vår inredningsvärld. Två riktiga härliga bloggar med inspiration gällande allt mellan himmel och jord. De får mig att vilja köpa tavlor med taxar på. Jag måste ha en tax! Och en massa text att grotta ner sig i. Härlig läsning och väl formulerat. Det behövs knappt inredningstidningar längre.. 

Klicka in er HÄR så kan ni välja den som passar er bäst! För min del så går det inte.
Har du en gång gått in på En mammas dag bloggarna så är du fast!

Keep up the good work ladies!



Foto: En mammas dag Weronica


Foto: En mammas dag Helena

3 kommentarer:

seventeendoors sa...

Jag vet, så bra. Bilderna är underbara, men framförallt njuter jag av att den är så välskriven.
Kram
Ulrika

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Åhå, vi bugar och bockar för så fina ord! Tack snälla - vi blir himla glada!

sandra sa...

Jättefina bloggar! Men du, din är inte helt fel den heller. Tack för dina tips och din inspiration DU ger!

Kram