Visual merchandiser

fredag 28 oktober 2011

Jeansblått kap!


Hej!

Visar min nya väldigt miljövänliga matta i 90% återanvänt jeanstyg. Jag gillar verkligen de blå färgerna i den och den passar perfekt nedanför diskbänken. Ett kap för 299:- på Lagerhaus.

Jag håller på att piffa till det lite i köket, letar lite efter gardiner eller tyg till att sy egna av. Jag vet inte om jag är helt ute och cyklar men jag börjar få en craving på sammetsgardiner? Väldigt mörkt blå såna. 

Idag blir det en tur på stan, det blir Granit och Fridas Hem bland annat.

Hoppas att ni får en mysig fredag!

/ Terese



6 kommentarer:

Lev Vackert sa...

Titta gärna in hos oss och var med och tävla! KRAM Petra o Ingela

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men vilken snygg! Nu måste jag ta mig dig och shoppa!!! :)
Kram och han en himla bra helg!

Anonym sa...

Finns även trasmatta i återanvänt jeanstyg på Åhlens men då en hundring billigare!! Den är lite längre än den från Lagerhaus.

Sofia

Moodboardwithflowers sa...

sofia.. lagerhaus är 190 cm lång. tror åhlens är kortare.

Unknown sa...

åh så fin!

Anonym sa...

Stämmer. Åhlens är nog bara 170!

Sofia