Visual merchandiser

måndag 3 oktober 2011

Som hemma hos farmor och farfar nästan...




Foto: Andrea Turander

Underbar bild. Jag hade en liten teakperiod då jag var yngre. 
Lite så hemma hos farmor och farfar känsla med modern touch. 
Ibland önskar jag mig en funkisvilla att fylla mitt hus med. 


Måndag igen...

Om veckan går lika snabbt som förra så gör det inget. Jag gillar Måndagar, misstro mig inte. Men jag gillar liksom helgerna mer. När hela familjen umgås. Inte hann jag med det där skåpet i helgen heller. Den går så snabbt den där lilla helgen. Fortsätter fundera på det där med vägg också. I köket skulle det vara mest användbart. Jag har egentligen bara en vägg att välja på men den stora skulle vara roligare. Dock behöver vi den ytan till förvaring. Men det kanske går att lösa ändå? Det är egentligen den där mikron som behöver ytan. Och egentligen ett skafferi också. Kanske blir den där väggen bäst i lekrummet? Kanske finns det plats för en varsin? En i lekrummet och en i köket? De tål att tänkas på. 

Idag ska jag och Hedvig baka nyttiga matmuffins med bacon, soltorkad tomat och parmesanost. Mina förväntningar är höga, men vi får väl se. Återkommer med recept om det blir gottigt! 

Inga kommentarer: