Visual merchandiser

måndag 3 oktober 2011

Finsk vardagskarneval





God kväll! 

Sprang på en liten sida här i cyberspace. Finska bloggen Weekday Carnival. Otroligt fina bilder, en enorm kreativitet och lekfullhet väntar i denna sköna blogg. Det där överkastet eller påslakanet eller vad det är, WOW! Jag vill verkligen ha ett sånt!

Idag har jag möblerat om lite. Jag snodde den turkosa skänken från lekrummet och ställde den i köket. Den svarta stora byrån i köket åkte in i lekrummet. Nu behöver det shoppas färg till skänken. Men först ska jag väl ta och påbörja den som jag hade lovat mig själv att måla helgen som var. Nåja.. det blev rätt bra iaf. Får se om jag visar någon bild sen. 

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Överkastet är ljuvligt!!! Kram Johanna

Skumpa och Spaljé sa...

Vilket fint hem... Så fint bröllopskort lite längre ner i inläggen.

Kram Helena.

AK/CanCan sa...

Överkastet.. galet bra!! Vill oxå ha!