Visual merchandiser

måndag 24 oktober 2011

Amningshjärna...



Den här amningshjärnan alltså... Jag blir inte förvånad om jag hittar maten i badrummet och vedträn i tvättmaskinen. Iq fiskmås liksom. Som min amningshjärna sa till mig igår att skriva att tävlingen är slut i början av veckan. Det är den ju inte, den är ju slut på Onsdag. Och hittills är det bara 49 stycken som kan tänka sig en kudde från Soul of Himla? Bra odds alltså för den som är med! Tävla här!

Nu ska jag få upp värmen i huset, plocka upp väskorna efter helgens tripp till Västerås och sen lite lunch.

Vi ses!

Ps... Den där Nina Holst alltså. Jag skulle vilja ha en kreativ Nina Holst här hemma som kunde fixa allt sånt där som jag vill göra och inte hinner med. Hon får göra vilka DIY projekt hon vill, för allt hon rör vid blir guld. Kolla bara in hennes snygga almanacka! Vill ha!



1 kommentar:

Den där Victoria sa...

Ja, den där skrivbordshörnan skulle jag inte tacka nej till.