Visual merchandiser

söndag 23 oktober 2011

En dålig söndag...


Foto: Ferm Living


Hej på er!

Huu vilken dag. Först upp klockan 06, sen 6 ½ timme i bil, komma hem till ett hus med 12 grader varmt, trasig värmepump, en tös som har ont i örat, en som skriker och har magknip, en make som inte är hemma och först nu, vid 22.30 blev det en macka med ägg. Puuuh! Jag hoppas på en måndag som är lugn, tyst och varm. Och så vill jag sova hela natten.. det vore trevligt. 

Jag gillar de här kuddarna från Ferm Living, visst är de fina!? Faktum är att jag gillar de mesta från Ferm Living. Snart är tävlingen om kudden hos Julias Vita Drömmar slut, vinnaren meddelas här i bloggen i början av veckan. Jag tänkte att jag skulle sammanställa alla budgettips också, det har kommit in många bra!

Och vet ni.. jag har en ny tävling på gång, den dyker förhoppningsvis upp i veckan!

3 kommentarer:

HannasHörna sa...

Fy, då önskar jag dig en skön måndag. Kuddarna är riktigt snygga! Jag såg julpynt från Ferm Living någonstans. Vet du var man kan köpa dem? Kram kram

Kviddevitt sa...

Usch då! Hoppas att du fått en liten god natts sömn i alla fall... Inte roligt med sådana dagar. Hoppas att din måndag blir bättre. Och varmare.. ;)

Älskar när du visar bilder från ditt hem! //Elle

Elina sa...

Hoppas Måndagen är bättre! Jättesnygga kuddar.