Visual merchandiser

onsdag 26 oktober 2011

Vinn presentkort hos Elsas Hem!







 God morgon på er! 

Börjar denna förhoppningsvis fina Onsdag med den sista tävlingen i mitt firande av en ½ miljon besökare.
Ett riktigt fint pris, ett presentkort hos nätbutiken Elsas Hem

Unna dig en Odd Molly tunika, köp julklapparna redan nu och frossa i roliga och fina saker till barnen.  Kanske nytt porslin till julfrukosten, söta små kläder från Noa Noa till lilltösen eller kanske en bra rabatt på en Roberts radio. 

För att tävla gör du så här:

Titta in på www.elsashem.se och spana in vad du skulle vilja köpa för ditt presentkort om du vann. 
(Självklart är det inget du behöver binda dig till utan du kan sen köpa vad du vill, om du vinner)

Skriv en kommentar och berätta vilken eller vilka prylar du drömmer om hos Elsas Hem. 


Tävlingen pågår till och med Tisdagen den 8 november.

Lycka till!


81 kommentarer:

Idas och mina drömmar sa...

Hej! Jag vill jättegärna vinna ett presentkort hos en av mina favvo-butiker på nätet. Här skall det handlas julklappar :)

Jag har länge spanat in Plain back kahlo knit tunic, Winter white från Odd Molly, men föräldrarpenningen räcker inte riktigt till den. Jag har lovat mig själv att unna mig något riktigt fint nu när jag har tappat alla mina mamma-kilon, men har inte haft råd. Så det är min önskan.

Kram och tusen tack för en mkt inspirerande blogg :)

dsign & inredning sa...

Hej! åh vilken fin tävling, jag satt faktiskt igår och tittade på lite prylar som jag önskade mig därifrån så nu vill jag vara med i tävlingen! :)
jag skulle absolut köpa den söta julkaländern från maileg till mina barn och även den underbara julgrans mattan från nyblom kollen.

Mvh lena

Nilla sa...

Hej,

Vilken fin tävling du ordnar igen! Och grattis till alla besökare, är ju inte förvånad direkt - hänger ju jämt och ständigt här själv ;)

Om jag har turen på min sida så skulle jag köpa åt lilla fröken fräken Chill Norways, Hopps dress i färgen Sand. Helt ljuvlig och tänk vad skön att ha på, inget som spänner och man kan röra sig fritt i lekarna och dessutom vara den lilla prinsessa som man tycker man är ;0)

Ha en skön dag!

Kram Nilla

Brunkullan sa...

Lovely tävling!

Jag skulle köpa julpryttlar för hela tjocka slanten! Maileg tomte, Maileg pynt och finfina kulor som det finns massor av hos Elsas Hem:)

Kramar Susanne

Malin F. sa...

vad roligt det vore att vinna. Jag skulle köpt en stor maileg kanin, för att komplettera vår familj då kanin pappan saknas.

Frida sa...

Wow grattis till så många besökare!
Jag förstår dina siffror på bloggen då den också ligger i topp bland mina favoriter!

Elsas hem är en helt underbar butik, har beställt en och annan present där...ibland till mig själv. Nu får man dock hålla igen, mammapenningen räcker visst inte till allt ögongodis där ute...

Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren så hade jag velat ha adventlalendern Nisse från maileg.
Har tre barn här hemma som skulle bli stormförtjusta. Nöjda barn =lycklig mamma

Ha det så gott! Kram Frida

Annika - Bakat och lagat sa...

Ångrar nästan att jag gick in här och hos Elsa. Det kan liksom bli lite dyrt. Har hittat massor som jag vill ha, Mailegs julpynt som gris, skridsko, trumma, micronisse. Och flagg-girlangen från Maileg och prickiga ballonger och födelsedagståg till lillpojken och träskor. Men sen är nog pengarna slut för längesen...

Livet är Underbart sa...

Hej! Vilken härlig tävling. Om jag skulle vinna så skulle jag välja någon fin klänning från Noa Noa till lill tjejen. Hon började gå ordentligt vid 1,5 års ålder för hon var prematura. Innan kunde hon inte ha klänningar eftersom hon kröp men nu! Hon är så fin i klänningar och har tom börjat snurra när hon har dom på.Vilken mamma kan då motstå att köpa klänningar till sin dotter *fniss* Håller tummar och tår! kram Jenny

Cathrin sa...

Åh, jag skulle köpa julgransmattan Maria, den är ju så underbart fin. Röd och vit, lite som min jul brukar vara. :)

Caroline sa...

Jag skulle köpa en massa maileg grejer till min son. De underbara små kaninerna är ju oemotståndliga :)

Pillan sa...

Åh om jag var den lyckliga vinnaren så skulle jag välja några delar av det ljuvliga porslinet Sophia. Så fint och så somrigt. Får mig att längta tillbaka till soliga dagar och fika på uteplatsen.

ha det gott.

// Pernilla

Anonym sa...

Wow, vilken tävling! Elsas hem är den typen av butik där man gärna skulle vilja köpa med sig hela sortimentet hem :)

Om jag skulle vinna så väljer jag Maileg presenter till barnen. Jag skulle nog slå till på den röda korgstolen med en söt babykanin i röd stickad dräkt. Känns som en perfekt julgåva! Förmodligen skulle en och annan kanin till slinka med av bara farten, de är oemotståndliga :)

Sofia

Korngatan sa...

Vilken härlig tävling! Som sagt, det här kan bli dyrt! ;)
Det är ju så väldigt svårt att välja ju...vill båda ha en massa julpynt från Maileg, men valet blir nog två bebiskaniner från Maileg. De ska min dotter få för att på något sätt kunna förbereda sig på de två småsyskonen som tittar ut i mars!
Hälsningar Mia

Michaela sa...

Hej!
Grattis till så många besökare!! Jisses så svårt att välja bland det hav av fina saker som finns på Elsas hem... Men om några veckor ska vi döpa vår lilla sessa och sååå himla roligt set skulle vara för henne (och mamma;-)) att få den stora stora mailegkaninen... Tack för en fin blogg!!!

Hälsningar
Michaela

Karlsson_Michaela@hotmail.com

Malin B. --IOrganize-- sa...

Hejsan! Rolig tävling och jag är gärna med. Och grattis till alla besökarna, så himla roligt!

Jag har sedan jag väntade Filip (det vill säga början på 2009) spanat in den lilla vita kaninlampan till barnrummet. Men har fortfarande inte kommit till skott! Men skulle jag vinna ett presentkort hade jag gärna sett till att den lilla vita kaninen tar och skuttar in i mitt hem och stannar här.

Ha en fin dag och tack för en inspirerande blogg! Kram Malin B.

Anonym sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med och tävla! Åhh, lite maileg till barnen i julklapp skulle ju vara trevligt:) Bara älskar dessa saker, De är ju så fina!

Tittar in dagligen till din trevliga blogg!

Kram/Janni (jannimaya@hotmail.com)

Anonym sa...

Är gladeligen med i denna tävling...

Jag drömmer om ett Odd Molly-plagg att bära under vinterns alla festligheter och så drömmer jag om en stor Maileg-kanin att sätta på sängen i 4-åringens rum.
Önskar önskar....

Heja Elsas Hem!
Bästa hösthälningar Johanna

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar. Om jag skulle vinna skulle jag påbörja julklappsinköpen med två nallar från Maileg till mina barn och en söt låda med kakor från samma märke.

Kram Amanda

amanda.sverre@gmail.com

Life Of An Angel sa...

Oj det är mycket jag drömmer om och skulle vilja ha. Näst intill ALLA nderbara, vackra kläder från Odd Molly eller varför inte den fina Uggle termosen från Blafre? då skulle jag fylla den med varm choklad och ta med mig till lekplatsen. För när man är soon to be tvåbarnsmor kommer det bli enormt mycket lekplats häng framöver :)

Louise sa...

ååå vilken drömvinst!

Jag skulle lät köpa följande:
Skallra, Racerbil
Plocklåda Pumpkin
Babyskallra, pirat
Babyskallra, Jungle team
Små melaminmuggar, 6-pack

å en himmlans massa annat :)

Kram

Anonym sa...

Jag vet preeeciiiis vad jag skulle använda min vinst till.. Den fina vita kaninlampan!
Har tänkt att min lilla Nelly ska få en sådan i julklapp! Tänk om jag kunde vinna en del av den, då kanske hon även kan få en dockvagn;)

Tack för finfina tävlingar! OCH en underbar blogg!
En måste varje dag för mig!

Kram från Alexandra i Östersund

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,
Åh vilken fin tävling! Älskar sådana här mysiga utlottningar! Håller mina tummar o tår nu då!

Jag skulle nog unna mig en fin tunika eller klänning från Odd Molly om jag vann. Skulle kännas lite lyxigt nu efter alla mammakläder och amningstoppar ;) trots att det är ett helt gäng kilon kvar innan jag är i mål... men ska man vara gossetjock så kan man väl vara det med stil hihi!

Kanske den här då:

http://www.elsashem.se/showProductsDetail.asp?id=5456

Stor kram & tack för en alltid lika inspirerande sida! ♥

Kram Jes

Anonym sa...

Ååå kul tävling! En favorit butik!
Jag skulle välja det rosa smyckesskrinet från Rice och en liten julmus i tändsticksask :-) Håller tummarna!
Linda på Fyrstrand

Anonym sa...

Direkt klickade jag in mig på barnkategorierna men efter en stund så kände jag att näe det är dags att jag som småbarnsförälder unnar mig själv något också! Sagt och gjort, jag önskar därför vinna presentkortet så att jag kan köpa mig en odd molly tröja, secrets l/s white.

Eddan sa...

Åh, om jag vann tror jag att jag skulle satsa presentkortet på Fay lattemuggar från Green Gate. Det skulle bli en perfekt julklapp till min syster :-)!

Kram från Anette

Anja sa...

Hej!
Om jag vann presentkortet på Elsas hem skulle jag köpa en sån fin kaninlampa till min lilla flicka Hedvig.
Snart dags för premiär-sova-själv-på-rummet o då hade en nattlampa känts tryggt!

O prylar att drömma om är ju alla fina OM kläder!

KRAM!
Anja

Ulrika sa...

Hejsan!!!!

EFtersom jag älskar julen och den närmar sig med stormsteg så skulle jag önska mig ett tomte par från Maileg,de är helt underbara skulle få sitta i min trapp på ett fint fårskinn =) Tack på förhand
Kram Ulrika

Jenny sa...

Hej Therese!
Grattis till så många besökare på bloggen!!
Oj en sån fin utlottning, måste såklart ta chansen jag oxå! Elsas Hem kikar jag in hos flera gånger i veckan:)
Skulle jag ha turen med mig skulle jag välja den snygga väskan i army/rött från Greengate, den har jag önskat mig ett bra tag!

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Anonym sa...

Vilken tävling! Jag skulle gärna vilja ha maileg-kaniner till min bebis som väntas i februari.

Tack till en grymt bra blogg!
Kram Sofie Redegard

Gotlandsliv sa...

Härlig butik, jag blev helt fast! En liten outfit till lillasyster i magen skulle gärna få komma hem till oss. De ljuvliga kläderna från Noa Noa får mig att smälta! Men de fina kaninerna från Maileg är ju också helt underbara. Beslutsångest på hög nivå! :)

Ha en fin dag!
Kram, Caroline

Anonym sa...

Wow,vilken tävling. jag skulle gärna vilja ha väskan army blå. Håller nu tummar och tår för vinst.
Tack för en inspirerande blogg.

kram
Ingela
imoolsson@hotmail.com

Annas hjärtan sa...

Vilken mysig tävling! Gillar både din blogg och Elsas hem :-)
Om jag hade turen att vinna så skulle jag välja den vita kaninlampan. Den är så söt, och kanske kanske kunde den få barnen att vilja sova på sina egna rum istället för hos oss...? Kram från Anna

fröken knopp sa...

Åhh..vilken dröm de skulle va att kunna unna sig själv en Ljuv Oddmolly tunika mitt i renoveringskaoset vi lever i...!!

Därför håller jag både tummar o tår o hoppas att turen är min..:)

Varmaste Kramarna Elin

Tantbruns sa...

Om jag skulle vinna så skulle jag köpa maileg möbler till min lilla gosse i julklapp eftersom vi har köpt ett litet hus som vi ska inreda:-)
Kramar A

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hejsa!

Her må jeg lige være med.
Elsker Elsahem.se
Hun har altid et dejligt stort udvalg af lækre sager.
Hvis jeg bliver den heldige ville jeg fylde kurven med Julenisser fra Maileg...

Krydser alle mine fingrer.

Knus Susi

Pernilla sa...

Åh vilken fin tävling på en fin blogg!

Om jag vann skulle jag köpa något från Maileg eller Greengate, mina favoriter!

Mvh Pernilla

C sa...

Åh, 8 november är min födelsedag! Då skulle jag vilja vinna ett presentkort och köpa en Jumble knit coat från Odd Molly!
Tack för en fin blogg!!
/Carina

Signe sa...

Enda en finfin premie fra deg!
Jeg tror nok at jeg hadde endt opp med noen av de fine Greengate latte koppene :)

Klem,
Signe

Mia sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag har turen på min sida skulle jag starta julklappshandlingen med en stor kaninpojke till min lille pojke. Storasyster fick en stor kaninflicka sin första jul och någon rättvisa får det ju vara.
Tack för en mysig blogg!
Mvh Mia Wollter Möller

Anonym sa...

Hej!
Om jag har turen att vinna skulle jag gärna vilja ha den enkla o stilrena adventskalendern från Nyblom Kollén :)
En fin julklapp både till mig o min lilla flicka :)
Tack för en mycket inspirerande blogg!

Kram
Lottie

Anna sa...

Oj ElsasHem har så mycket fint att det är inga problem att fylla ut 500kr. Är helt inne på jul...så såklart blir det julsaker! En small julnissse från Maileg har jag velat ha länge, kanske kan det bli verklighet nu!? Några julgranshängen svamp hade inte heller varit fel! Sen en sångpåse nr 3 vore perfekt för att lära sonen alla fina julsånger!

Nu när jag ändå skriver lite måste jag bara säga att jag gillar förändringarna du gjort med bloggen senaste månaderna skarpt!

/Anna

plingan sa...

Grattis till alla besökare!

Ojojoj! Här finns så mycket att önska att jag får DÅNDIMPEN. Om jag vinner skulle jag nog beställa finfina skålar från Greengate... eller en söt hjärtkudde till kökssoffan.
-Tomten, yohooo! Jag vill uppdatera min önskelista :)
K R A M

Anonym sa...

Hejsan
Nu ska jag erkänna en sak.Jag önskar mig en kanin av sorten Maileg.Känner mig alldeles för gammal att köpa en till mig själv
och har inget barn i den ålder att uppskatta att få.Om jag hade en kanin skulle den sitta på sänggaveln eller på soffan eller helt enkelt där jag är
Barnsligt kanske men jag tycker det skulle vara härligt och ge vardagsglädje varje dag
Om jag vann alltså
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Anonym sa...

Hej hej!
Jag skulle köpa det fina, fina kuddfodralet Vigga med broderat hjärta på från Greengate & en må-bra-gos-fin-klänning från Odd Molly som jag spanat in ett tag (Gosee short dress, grey) = helt underbar....

MVH/ Maria S, Varberg

Emelie Eriksson sa...

Åh, vilken fin vinst!
Jag skulle gärna vilja vinna de här två fina sakerna från underbara märket Maileg till min dotter i julklapp:

http://www.elsashem.se/showProductsDetail.asp?id=4306
http://www.elsashem.se/showProductsDetail.asp?id=2417

Tack för en mysig och underbar blogg!

Kram Emelie
emelie.eriksson@gmail.com

smile sa...

En vit kaninlampa till min lilla dotter!

Önskar dig fortsatt trevlig helg och håller tummarna i tävlingen.

:-)

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej!
Oj,vilken toppen tävlig!
Sällan jag deltar i sådanna,men nu kan jag bara inte låta bli! =)
Jag & sambon väntar vårat första barn i dec,och jag har just gjort min sista arb.dag.
Skulle absolut använda pengarna till BARNRUMMET!
Massa planer nu när man går hemma & pysslar! (i 8 veckor)
Högt på listan står:
Den söta vita kaninlampan,Maileg som sällskap i sängen & att titta på i granen =)
Mobil att hänga över sängen & skallra!
Listan kan göras lång!
Håller tummarna ända tills nov!
Kramisar Erika i Värmland!

Tillsammans Hemma sa...

Vilken underbar tävling och det första jag skulle beställa om jag vann är affichen The Caroot Story med de små ljuvliga Mailegkaninerna. Den har varit slut varje gång jag handlat annat, men kanske jag har tur den här gången.
Sedan skulle jag absolut frossa lite i porslin från Greengate - för det är ren kärlek ♥♥♥ för mig!

Tack för att jag får delta från Loo!

Maria sa...

Mycket fint att välja på, hade dock satsat på lite pojk leksaker, då jag skall bli moster runt jul för första gången!

Lisa.L sa...

Oj så mycket fint det fanns på den sidan :D eftersom jag har en son som älskar pussel så skulle jag köpa nåt pussel till han :D dom var så fina. Även nåt klädesplagg till kommande bäbisen :D till mig själv så skulle d nog bli en maileg kanin då jag alltid drömt om att äga en sån sötnos :D kram Lisa

Sofia sa...

Vilken underbar tävling!:)Och stort grattis till så många besökare:)Du har en underbar blogg!!Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren så skulle jag välja porslin från underbara Greengate(Millie) eller deras underbara julkulor:)Jag blir alltid så glad av deras saker.Många kramar/Sofia

Alexandra sa...

En perfekt tävling för mig just nu!! Har precis varit inne nu ett par dagar i rad och drömt mig bort bland alla söta fina saker som Elsas hem har. Det jag har tittat på är de fina Noa noa baby kläderna,eftersom vi ska ha bebis i december. Jag ska också köpa en maileg kanin till lillans rum och vimplar och något Odd Molly plagg till mig själv... Det är mycket jag vill ha..önskar att Walther co lycktorna kommer in...vill ha vill ha.... Kram Alexandra

Anonym sa...

Åh det var längesen jag var inne på Elsas hem då jag alltid blir så sugen på att handla och föräldrapenningen inte alltid tillåter det.
Jag skulle om jag vann köpa en stor Maileg kanin då min äldsta sessa har önskat sig en sån i flera år men jag tyckt att de är lite väl dyra.
Nu tycker både hon och lillasyster om att leka med dessa kaniner trots att det skiljer sju år mellan dem så jag tror de skulle bli överlyckliga om det kom en jättestor kanin till dem i julklapp.

Kram Cecilia

Anonym sa...

Jag drömmer om klänningen velourette från Odd Molly. Den lyxen har jag inte möjlighet att unna mig men jag håller tummarna....:-)
/ Veronica Edström

Villa Hemma sa...

Tjenahej

En fin väska fr GG? Lite äggkoppar fr GG? En pläd *asg*?

Kram o trevlig helg

Anonym sa...

Oj oj så svårt att välja bland alla härliga saker, men jag hade köpt kanin-lampan.. I "glädjeruset" hade jag då startat med att måla om och renovera vårt oanvända kontor till ett riktigt inspirerande och mysigt rum till flickorna dit förstås kanin-lampan också får flytta.
Många hälsningar från Victoria Kommes

Huset i bullerbacken sa...

Tack för din super fina blogg!! Jag blir så inspirerade av den.

Om två veckor flyttar vi till nytt hus och då kommer minsta dotter få ett eget rum. Jag verkligen längtar tills jag får börja riva gamla tapeter och ta fram trägolvet :)
Det finns ju så mycket fint hos Elsas hem, men en favorit är kanin lampan. Dotter är galen i kaniner så den skulle verkligen passa bra på hennes rum.

Ha en skön helg.
Kram Anna

Anonym sa...

Hej.
Som mamma till två små aktiva killar så blir det lätt att man glömmer bort sej själv ibland. Men vem skulle inte känna sej uppiggad och fräsch i en tunika från odd molly. Därför är det just det jag skulle använda ett presenkort på Elsas Hem till!!
Jennie

Terese sa...

Åh, höll på att glömma! En sådan här tävling vill man ju inte missa. Grattis till alla besökare, det är du väl värd! Till mina favoriter har du hört länge.

Om jag skulle vinna skulle jag unna mig själv något fint, typ en tunika eller så. :) Det är alldeles för längesen min garderob fick påfyllning.

Tack för fina tävlingar och en underbar blogg!

Postadress Torslanda sa...

Ännu en fin tävling! Grattis en en halv miljon beöskare.

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag använda presentkortet till fina detaljer från Walther & Co inför julen.
Ha en bra start på veckan!

mariaemb. sa...

Vilken tur att du skrev om det på fb för detta hade jag heeeelt missat. Var ett bra tag sen jag var inne på Elsas hem men rackarns så mycket fint det fanns där! Blir en aning matt när jag inser hur mycket av dessa saker jag, host, b e h ö v e r.

Om jag har turen att stå på den vinnande lotten skulle jag nog i alla fall vilja ha den fina Aguar tunic från Odd Molly. Den är så fin och jag har dreglat över den lääänge nu.

http://www.elsashem.se/showProductsDetail.asp?id=5477


Håller båda tummarna!

KRAM

Sofia sa...

Aaah vad svårt att välja! Men ett par plagg från NoaNoa till Lovaflickan min, kanske? Eller kanninlampan - så kaaanske vi slipper diskussionerna om en riktig kanin?? (eller så spär det på dem... ;))
Kram!
sofia@meandmyhome.se

Erika J sa...

Grattis till ½ miljon besökare! Fantastiskt roligt!
Om jag skulle ha turen att vinna denna tävling skulle jag köpa lite porslin från GreenGate, några lattemuggar och en kanna eller så. Svårt att välja då det finns mycket som är fint hos Elsas.

Ha det bra! Kram, Erika J

Ida sa...

Jag skulle välja en vit kaninlampa åt vår lilla nyfödda killes rum, där ekar tomt än sålänge! Kram Ida

Fru Froby sa...

Hejhopp! Jag har spanat på dem där grey melange tofflorna till min lilla tjej riktigt länge nu. Och min son skulle behöva baseboll väckarklockan. Inte för att vakna i tid utan för att se när det är morgon och dags att gå upp och när det är natt (och alltså INTE okej att väcka sin mamma som preciiis har somnat efter nattens maratonamning).
Tack för en snygg och bra blogg!

HannasHörna sa...

Hej! Hoppas att det inte är för sent att tävla. Jag skulle köpa produkter från maileg för jag tycker dem är så fina och jag vill gärna att hon ska slippa leka med leksaker fyllda av gifter. Nu håller jag tummarna för vinst. Kram till dig

Anonym sa...

Hej!
Om jag hade turen att vinna skulle jag ha svårt att välja från allt fint som finns på Elsas men jag väljer en tomtenissa som är så fin. Tack för din härliga blogg!

Hälsningar från Eva Holmedal

Anonym sa...

Hej!

Åh vad glad jag blir att det finns möjlighet att vara med och tävla om ett presentkort hos er. Jag klickar många gånger in mig och bara kollar runt bland allt fint som finns!

Om jag skulle vinna presentkortet så skulle jag definitivt välja en maileg-tomte. De är ju underbart fina och jag har länge önskat mig ett par sådana!

Lycka till alla som tävlar!

Hälsningar från Kicki i Ö-vik

Annika & Alice sa...

Hej,

Jag har i flera år trånat efter den vita dockvagnen i trä.
Lika snygg som leksak som den är som inredningsdetalj. Nu sitter jag här med min dotter på sex månader i knät och önskar att hon ska få leka med den i framtiden...

malin sa...

Sedan jag såg den vita kaninlampan för första gången så har jag drömt om den! Men tyvärr så har det fått stanna vid en dröm då den faktiskt kostar en hel del... Därför blev jag nästan tårögd när jag såg din tävling! Om jag skulle vinna presentkortet så skulle jag utan minsta tvekan använda det för att kunna köpa lampan. I min mage växer och frodas en liten lillebror, mitt sjunde barn, och i hans blivande rum skulle lampan få stå!

/malin

jenny nilsson sa...

Hej jag skulle jättegärna vilja vinna ett presentkort, jag skulle köpa lite nya fina saker till vårt hus som vi nyligen flyttade in i. Jag skulle köpa två fina julkökshandukar till köket sen den fina vita lampfoten från lexington! :)

Eddan sa...

Åh hjälp, höll ju nästan på att missa den här fina tävlingen. Elsas Hem har ju så himla mycket fint så jag vill gärna vara med och tävla :-)!
Green Gates Fayporslin är jag jättesugen på så på det skulle jag gärna satsa en slant ;-)!

Kram från Anette

En enkel människa sa...

Jisses, jag hade nog köpt den söta kaninlampan och fina nya kökshandukar. :-)

Tack för en toppenblogg! :-)
*Kram*

Anonym sa...

Ett julklappsproblem försvann
Om det var jag som vann
En lampa som är en kanin!
för att den är så himla fin
Det, är mitt självklara val
så nu väntar spänningens kval!

/Jocke i Önsjön

Allt och/eller Inget sa...

Å vilken trevlig tävling, självklart vill jag vara med :) Jag har ägnat många tankar åt hur min ettårings första adventskalender ska se ut och när jag tittade hos Elsas hem hittade jag Den adventskalendern med stort D. Så söt och enkel samtidigt som den är annorlunda och lättplacerad.
http://www.elsashem.se/showProductsDetail.asp?id=5622

Tack för en fin tävling!
Kram Linda

Mjuka sa...

Wow, detta höll jag på å missa. Men bättre sent än aldrig, så jag testar lyckan.
Jag varit inne och surfat på sidan nu och tänkte vara lite ego och önska mig något till mig själv. det är lätt att glömma bort sig själv ibland när man har fem barn.
Jag skulle använda presentkortet till en fin tunika från odd molly.
Ha en fin kväll!
Kram Malin

Jennys gömma sa...

Oj, denna fantastiska butik har jag faktiskt missat! Mycket fint fanns det, nästan svårt att välja! Muffinspallen var ju urläcker... eller varför inte lite sött julpynt i form av skridskor...

Kram Jenny

Hann sa...

Hej!
Vilken toppentävling! Hade varit helt perfekt såhär innan jul att få köpa något fint till mina älskade små! Hade jag vunnit tävlingen hade jag köpt dem var sitt överkast från ljuvliga Green gate; Dicte, Ljusrosa (min 4-åring hade blivit överlycklig) och Baseball, Blå! Vilken dröm!

Tack för all inspiration du ger i din underbara blogg!

MVH Hannah S

Anonym sa...

Men vilken rolig tävling!! Jag tycker Elsas hem har så mycket fint men måste jag välja något så blir det nog allt något från de fina Maileg kaninerna som är så ljuvliga så att man själv vill ha några i sovrummet. Annars finns även de ljuvliga kläderna från Odd Molly som jag gärna hade burit.

Tack för en underbar och inspirerande blogg som jag läser dagligen!

Hälsningar
Mantis

Anna S sa...

Hej!

Åh vilken tävling här måste jag va med! Så många "vill ha"-grejer det fanns att välja på! Men jag fastnade för den vita kaninlampan! Riktigt sagolik och så söt! Just nu hänger vi en filt över en plastlampa för att få till en lagom nattlampa. Alltså hade den passat perfekt till lilltjejens rum!

Kram Anna S

Fröken Gredelin sa...

Vilken underbar tävling! Eller underbar vinst kanske man kan säga:) Jag skulle välja ett par mailegprodukter. Började nämligen "samla" för flera år sedan, långt innan jag hade barn bara för att de var så söta, har alltid älskat kaniner. Nu så tänker jag att jag skulle vilja ordna ett "dockhus" till min son fast med kaniner istället för "vanliga" dockor. Därav valet av produkt:) //Tanja