Visual merchandiser

tisdag 6 september 2011

Tisdag och lite kärlek


Hallå!

Tisdag redan.. tiden går snabbt även om jag knappt vet vad jag gör. På fredag börjar mannen att jobba igen och jag är hemma med 2 barn. Wish me luck! Nej, men det kommer nog gå bra. Minstingen sover ju mest så då finns det ju massor av tid till storasyster. Nu dags för städning av köket. Hur går det förresten med era Coca cola löften? Jag är nyfiken! Här går det bra, dricker massor av vatten, jag gissar att det är amningen som gör mig törstig. Smörjer in mig som en galning också... det känns som att hela kroppen torkat ut. Här kommer förresten en liten bild på minstingen.

/ Terese

6 kommentarer:

FORMELLE DESIGN sa...

Vilken liten sötnos!!
Jag tillhör inte Coca Cola drickarna men har så klart andra laster ;)

Kommer nog gå jätte bra att vara hemma med 2 bar även om det säkert är en omställning.

Mys och må gott!

Kram
Johanna

Nilla sa...

Söt som socker! Oj vad man skulle vilja mysa lite med en sån goding :) Är inne på den linjen att bara låna nuförtiden, har gjort mitt på den fronten, inga fler söta bebisar till oss :)

Mannen som varit en riktig Coca cola missbrukar har otroligt nog gått över till sodavatten, jag är mäkta imponerad, kan inte komma ihåg i hur många år som han druckit över 2 liter cola om dagen!! Nu dricker han en liten burk nu och då bara :)

Snusa lite på sötisen från mig :)

Kram Nilla

Villa Hemma sa...

Goding!

Siv sa...

Jättesöt! tycker farmor.

Skrot och Skruv sa...

Lilla sötnosen!!

Kram Annica

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Åhh så söt! Barnkalaset var ju såå fint, hade jag velat gå på ;) och granits höstbilder var tokfina!!

Det sägs ju att det är coca colas fabriker som påverkat Afrikas torka. Kanske ännu en sporre till att sluta dricka den farligt gudomliga drycken!!

Kram på dig!