Visual merchandiser

lördag 24 september 2011

Lite godbitar


Tröja med hög vill ha faktor. 300 pix hos Monki.se


Tufft fodral i skinn som jag önskar att jag kunde klämma i mig i. Från Zara.se


Nyheter från Bookbinders Design


 Superfin skärbräda från Signerat.se


Bara slänger in några snyggingar så här på lördagskvällen.

Jag har bara lagt ut lite Bugaboo prylar på Tradera än så länge. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag orkar att skicka porslin heller. Och så har jag inte bestämt mig om bloppis eller tradera på det övriga heller. Det är iaf bland annat ett Lexington kuddfodral i snygg mjölkchokladbrun med en stor vit stjärna på. Lite Greengate  prylar, ett par Himlagardiner och så vidare. Såg förresten att det ligger ute ett par vita Soul of himla gardiner på tradera om någon är sugen, bara ett litet tips. 


Inga kommentarer: