Visual merchandiser

fredag 9 september 2011

Höstnytt



Foto: Julias Vita Drömmar

Fredag!

Så härligt med lite fredag! En av veckans bästa dagar. Dagen när man börjar stressa ner lite, planera för lite mys hemma och lyx i form av lite sovmorgon och långfrukost. Jag såg att Julia har fått in den här ( se bild ) superfina mattan! Redan slut tyvärr men min plånbok är säkert tacksam. Jag gillar även bilden med diskbaljan i zink, så fin i färgerna och diskborsten som lyfter det hela.

I helgen bli det lek med kusinerna, lite småfix här hemma och så ska jag se om jag får lite tid över till att måla det avlutade skåpet i vardagsrummet. Jag har lite fönster som skulle behöva ha en omgång också. Speciellt de i vardagsrummet som jag sitter och blänger på varje dag. 

Hoppas att ni får en härlig fredag!
Kram Terese


Inga kommentarer: