Visual merchandiser

söndag 31 juli 2011

tävla

Foto: L:A Bruket


Hej där!

I dag har jag mest legat i soffan, med fötterna högt högt upp! De är så svullna att jag kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig om hur de kommer att se ut ikväll om jag inte ligger ner. Surfar runt lite och hittade precis en tävling inne hos På Lindgården som jag tänkte vara med i. Det är L:A Bruket som står för vinst! Jag gillar tamptvålarna som de har, snygga att hänga i duschen! Och en skrubb vore inte fel heller, just nu har jag liksom nått till den punkt när jag knappt når mina fötter, men sen när den lilla knatten är ute så jag satsa på en rejäl makeover! Nu är det 22 dagar kvar tills beräknad födsel! Jag längtar men passar samtidigt på att njuta av den tid jag får tillsammans med Hedvig och ger henne all energi jag kan.

Inga kommentarer: