Visual merchandiser

tisdag 19 juli 2011

Moodboard




Hallå!

Ja här är den, min anslagstavla! Eller min moodboard som jag kallar den. Här ska jag fylla på med bilder och saker som inspirerar mig, små lappar som jag ska komma ihåg... Det är lite fix kvar i min lilla "blogghörna". En hylla ska upp, förvaring ska fixas och lite småplock ska införskaffas. Så fort jag orkar ta mig ner på stan, fru foglossning har nämligen kommit för att stanna. Så om ni ser mig på stan och jag går lite konstigt så vet ni varför ;)

Nu är det dags för nya Damerna Värld och lite choklad.

Kram på er!

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Underbart med en moodboard, jag har en jag med.... Så jobbigt du har det med foglossning, låter mysigt med en ny tidning och choklad;) Kram Johanna

Simplicity sa...

Gud så vacker moodboard! Gillar även anslagstavlan den är på!

Vilket underbart kök du har !! Såååå fint! Har oxå s grace- Me like!! kram på dig, Jannice

Simplicity sa...

Gud så vacker moodboard! Gillar även anslagstavlan den är på!

Vilket underbart kök du har !! Såååå fint! Har oxå s grace- Me like!! kram på dig, Jannice