Visual merchandiser

måndag 18 juli 2011

H&M Höst 2011




Foto: HM

Hallå!

I dag har äntligen HM lagt ut sina nyheter för höst 2011. Här är mina favoriter! Sminkväskan pillade jag på redan när jag var i Stockholm då det verkar som att HM Home butiken har tjuvstartat. Påslakanen har jag redan i vitt och den grå färgen är ju sååå fin! Lite mer höst än den vita. Tunikan tyckte jag verkligen om, den finns i en fin cremefärg och svart också. Jag kan iaf garantera att det inte blir den senapsfärgade, det är inte riktigt min färg. Och Hello Kitty tröjan i kombination med ballerinakjol! Så fint! Jag har egentligen en kliande känsla i kroppen av Hello Kitty men den här tröjan tyckte jag faktiskt om. Det kan nog bero på att den är mer dämpad än vad den lilla kattens prylar brukar vara.

3 kommentarer:

Mirka sa...

Jag måste nog hålla med om det här med Hello Kitty. Har fått n.o.g. Men min dotter hon älskar det än, så den här lite "snällare" varianten av tröja kan hon säkert få:)

Johanna Stålros sa...

Den gula tunikan/ klänningen var jättefin....härlig inspiration. Kram Johanna

Livet är Underbart sa...

Klick, klick! =)