Visual merchandiser

tisdag 19 juli 2011

Swedish Grace

Le Kitchen!


Mina koppar från Bruka har bytts ut till Swedish Grace som är toppen i storlek. Tekoppen är nog min favorit. Superstor men ändå lagom på något sätt. Jag passade på att köpa dem på en sån där fabriksoutlet så det är en andra sortering. Men något fel har jag inte hittat på dem. Kaffekopparna fick jag i present när jag fyllde 30 år. Som ni ser så är min hylla med porslin alldeles vit och det är perfekt, då passar det till alla tillfällen. Visst har jag en del mönstrat också men det göms i vitrinskåpet tills lusten finns att visa det. Jag har en del jag ska rensa ur och sälja också. BRUKA, Green Gate, Himla, Lexington och Rice. Funderar på om Loppis, Bloppis eller Tradera är bäst?

11 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken härlig investering av koppar. De står också på min önskelista, men ajg har ju egentligen för många redan;) Får kanske göra som du, en Bloppis kanske nåt tag framöver. Tradera är så krångliga nu för tiden, en massa som tar tillbaka sina köp.

Kram Teres

Camilla sa...

Vilken underbar hylla. Helt i min stil :) Är också sugen på att införskaffa mej lite av Swedish Grace. Dom är så fina och verkar goda att dricka ur också.

Prova med Bloppis först, annars tror jag Tradera :)

Julias vita drömmar sa...

Gud så fint på hyllan! Jag har också muffinsformarna ;)

kramis

Anonym sa...

Bloppis!

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

ÅH, gud så fint. Vilken dröm att ha en sådan vacker hylla. Underbara färger! Precis min stil. :)

Har du Loppis eller Bloppis kilar jag över till dig direkt! På noll sekunder. :D

Kram kram

Anonym sa...

Ett tips: de muggarna finns på Iittala outlet för 30 kr styck. Andra sortering och är en modell utan öra. :)

Johanna Stålros sa...

Så mycket fint porslin. Bloppis så klart! kram Johanna

emmelisvitahem.webblogg.se sa...

Superfint är det på hyllan!!!

Bloppis eller tradera :)

kram

Linda sa...

vart har du köpt hyllplanen och konsollerna???

Moodboardwithflowers sa...

Linda! Ikea!!!

Unknown sa...

Vilken inspirationsbild! Får jag visa den på min blogg?

Du bloggar såååå bra!

/Ina Liten Å Stor