Visual merchandiser

fredag 22 juli 2011

Spika mönster



Här ser ni världens lyckligaste flicka!

Sen jag hämtade Hedvig på förskolan precis innan sommarlovet har det önskats sig ett "Spika mönster" och ni ska veta att jag har letat och letat. Jag har letat överallt, på NK leksaker till och med. Eller ja... det har ju funnits i vissa butiker men inte alls den här fina varianten. De jag har hittat har vart väldigt basic, inget fel med det men eftersom jag hittade den här på Hemlängtan först så kunde jag inte riktigt glömma bort den. Jag är lite så.. om jag ändå ska köpa leksaker ( som jag vet kommer att ligga och drälla överallt) så vill jag att de ska vara lite trevliga att titta på. Spika mönster är iaf en korkbräda med små bitar med hål i som man kan spika fast så att det bildar ett mönster eller en figur.

1 kommentar:

Linda sa...

Spika mönster är väldigt pop hos oss också. Jag köpte den finare varianten som ni har på Ica :)