Visual merchandiser

lördag 16 juli 2011

Lekrum

Inspirationsbild med foto på barnrum av Martin Cederblad, Matta från IKEA, Säck från HM Home, Leksaker från IKEA och kudde från HM HOME

Hej hopp!

I dag har jag hunnit med att måla en sak som jag förhoppningsvis kan visa upp i morgon! Jag har även börjat planera lite för lekrummet som ska ligga här på nedervåningen. Jag känner mig lite halv trött på alla pasteller överallt och känner mig väldigt inspirerad av fotot här ovanför. Väldigt färgglatt men ändå lugnt och prydligt. Hedvig kommer ju att kvar sitt rum däruppe och jag tänkte att där kan det ju få vara lite mer "stortjejens" rum där hon kan ha sina käraste ägodelar. Jag har en känsla av att den kommande lilla syskonvarelsen kommer att vilja ha storasyrrans fingrejjer.

Inga kommentarer: