Visual merchandiser

fredag 17 juni 2011

Vi drar till Malmö


Äntligen helg!

Kroppen är verkligen sliten efter en vecka med förberedelser och reastart. Nu ska kroppen få sin välförtjänta vila i helgen. I morgon bär det av en liten sväng till Malmö där mannen ska springa Malmömilen. Jag och Hedvig kommer nog att passa på att ta en sväng in på Zara bland annat. Jag får nog ta och googla mig fram till lite shoppingtips eller hinner ni tipsa mig?

Önskar er en mysig fredag, nu ska vi äta räk och avokadosallad.
Kram Terese

Psst.. på bild, New Dawn rosen jag planterade förra sommaren.

2 kommentarer:

mariaemb. sa...

Vilken ljuvlig ros! Det kommer bli det första jag planterar i min framtida trädgård, tätt följt av lavendel.

Hoppas ni hittar mycket fint i Malmö, tyvärr kan jag inte bidra med några tips.

Kram Maria

Anette sa...

Kul att hitta hit! Jag ser att du också varit på Clas Ohlsson ;) Jagtvekade länge men valde den blommiga! (radion alltså) Hoppas att det går bra i Malmö. På återseende!
Anette