Visual merchandiser

söndag 5 juni 2011

Åskmolnsblått




Hej igen!

Puh.. vilket jobb det blev helt plötsligt med bilder. Fick gå igenom de senaste inläggen och ändra namn på alla bilder och sen lägga in dem igen. Håller tummarna för att det inte händer igen för jag var verkligen nära där att aldrig mer röra min blogg igen. Men nu så..

Tänkte visa en liten glimt av mitt nya skrivbord som mannen så snällt fick åka och hämta häromdagen. Och ja, ni ser rätt! Det är blått!! En sjukt snygg åskmolnsblå! Så just nu pågår jakten på ett snyggt pennställ, en ny skrivbordslampa och någon form av anslagstavla. Tips mottages gärna!!

Jag önskar er en trevlig kväll! Själv ska jag njuta av den godaste chokladen, film och en svalkande fotcreme. Skönt efter en lång dag!



3 kommentarer:

Anna sa...

Tack för en bra blogg! Hade du problem med suddiga bilder? Det är nämligen ett stort problem för mig när jag bloggar från blogpress appen.

ANNIKA sa...

Blått har alltid varit en favvo hos mig och nu verkar det komma tillbaka....Snyggt!
Lampan på bilden är ju så fin ska du byta ut den????
Ha en skön kväll!
kramar ANNIKA

Johanna Stålros sa...

Snyggt, gillar den lampan som står där nu. Blåbärschokladen är min favvo oxå;) Kram Johanna