Visual merchandiser

fredag 24 juni 2011

Till skrivbordshörnan

Hej på er!

I dag är det midsommarafton, vädret ser dock inte speciellt lovande ut utanför mitt fönster.
Men finns det god mat och familj i närheten så finns det alla möjligheter att lyckas!

Trevlig midsommar!



Bild: www.string.se
Bild: Ittala


Och så har jag gått och kärat ner mig i en Stringhylla!
Den ska finnas i Artek grå som är en speciell upplaga för finska Artek.
Den blå på bilden är ju också en läkerbit men grå känns som en klassiker.
Och så snyggt att samla en färg på ett ställe.
Jag har ju mängder av pocketböcker också som jag inte vet vart jag ska göra av.
Det skulle vara fint i min skrivbordshörna.

Som även den lilla Vitriini från Ittala skulle vara modell stor..
Jag tycker om kombinationen av trä och glas! Så snyggt!

1 kommentar:

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Så fint! :) Hoppas ni hade en fin midsommar.

/C