Visual merchandiser

söndag 26 juni 2011

En del av köket

God morgon!

Uppe i bra tid för att fortsätta med städ och tvätt ;)
Jag är fullt fokuserad på att städa upp allt så att jag bara kan få njuta sen och det verkar ju som att det härliga sommarvädret är tillbaka också. I dag blir det bland annat rensning av skafferiet som har en tendens att bli proppfullt hemma hos oss. Sakerna längst bak har jag ingen aning om.

Lite fin förvaring är ett plus.
Jag har letat efter brödlåda ganska länge men i princip bara hittat en som jag ville ha
dock kände jag att den var alldeles för dyr.
Men så dök den här fina saken upp! Och den är en faktiskt en gåva från en underbar vän.
Den går att hitta på Julias Vita Drömmar och finns i två olika vita nyanser.
Min är creme och livar upp det vita i köket.
Och som ni ser så har jag tagit bort fodralen på mina Leilaböcker.
De var rätt slitna och jag tycker att det blev snyggare så.

1 kommentar:

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Det är oftast snyggare utan fodralen till böckerna tycker jag. Jag har tagit bort alla mina på böckerna i vardagsrummet. :)