Visual merchandiser

tisdag 7 juni 2011

Bebismys


Moseskorg och giraffen Sophie från BONTI, pyjamas från Zara.se, hårborste från Bodyshop och en söt liten blå elefant i märket Maileg från Elsas Hem.




Tänk så mycket fint det finns att shoppa till de små liven. Den lilla giraffen Sophie är Frankrikes nummer ett bland babyleksaker och visst är den väl fin! Och moseskorgen av märket Simpleworld! Den skulle jag vilja ha till en sovande liten bebis när vi befinner oss nere i köket. Så otroligt fin. Jag får nog ta en titt in på Bonti när jag är i Stockholm i sommar. På den nedre bilden ser ni magen där den lilla knatten för tillfället bor. Det ser lite ut som att jag svalt en badboll.. och det känns lite så också faktiskt. Värmen som varit är ju helt underbar men mina ben och fötter är inte lika glada.

Bild: IKEA

Och pssssst... En liten fågel viskade i mitt öra att vinglasen pokal är tillbaka på IKEA i Oktober!

5 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Åhh så mysigt med bebis saker!:)

Jag minns hur du käkade ananas med H i magen;)

Klänngen är hur fin som helst funderar starkt på en likadan:)

Fin kväll, kram!

Anonym sa...

Va?! Det låter ju helt underbart!
Var faktiskt inne på det stora varuhuset idag och frågade efter dem, men den anställda tjejen sa att dem ser vi inte av minst på ett år. Kan hon ha ringt Kamprad? ;-)

Mysig blogg annars! =)

Mvh Sofia T.

Ida sa...

Så fin mage du har! Jag ska nog ta mig i kragen och åka och prova den där klänningen, hade ju varit fin till midsommar! Jag fick en tanke idag.. undrar om allt mitt blå-begär kan bero på att man väntar en pojke? På fredag vet vi nog för då ska vi på ultraljud. Fast det är ju fler än jag som fastnat för blått, ser det överallt just nu =)
Vad glad jag blir över att glasen kommer tillbaka till Ikea, då ska jag haffa dem direkt! Kram Ida

Villa Carl Larsson sa...

Jag förstår din känsla. Underbart att vara gravid på många sätt, men så här i slutet och med den här värmen önskar jag inget hellre än att krabaten kommer ut. Svullna fötter och händer är ingen hit faktiskt.

Vilken fin mage du har!! Lycka till med allt.
Hälsningar Josefin

Anonym sa...

Vilket fint kollage du har satt ihop, jag blir riktigt inspirerad. Ska till Sthlm en sväng om ngn vecka, det blir en tripp in till Bonti, var så säker. Måste även säga att det är toppen att du har länkar igen, nu har man ytterligare en anledning att titta in till dig.

Hälsn Hanna

PS Fin mage. Jag ligger någon vecka efter och jag uppskattar dina tips om gravidmode och fina bebissaker.