Visual merchandiser

onsdag 2 november 2011

Uppdatering choklad

 


God morgon!

Tack för krya på önskningar... Ni får önska lite till för här bultar huvudet ;)

Läste idag inne hos MariaEmb som efterlyser denna burk med varm choklad.. Å jesus! Maken till fin burk har jag väl aldrig sett! Dessvärre måste man beställa choklad eller annat för 400:- vilket är minimum ordervärde, vilket jag tycker är en aning saftigt då jag är ute efter max 2 burkar choklad ( chokladen kostar 50:- ) och en snygg förpackning med te.Frakt ligger på 55:-. Så finns det någon ( gärna i Helsingborg, Landskrona eller så) som kan tänkas sig att shoppa en förpackning världens finaste choklad så kan vi beställa tillsammans. Annars får jag väl go bananas och ge hela släkten choklad i julklapp. Men tänk så fint att ge bort denna med en bok med Eisenmans festmat. 

Här går det att spana in om man vill se fina tesorter och annat!

Är du intresserad av en sambeställning så maila mig.. adressen finns uppe till höger eller kontakta mig via Hedvig och jag på Facebook, länk även den uppe till höger 

Psssst... frakten ligger på 55:- ( blir ju inget om man är många som beställer ) och den delar vi ju på om du bor här i närheten, bor du på annan plats i landet så skickar jag den såklart mot billigaste möjliga fraktsätt.

Tillägg:

En butik här i Helsingborg kan ta hem chokladen till mig. 49 kr styck! Dock måste jag beställa 6 eller 12 stycken då de kommer i en låda. Så är ni fler som vill ha så säg till innan i morgon, då tänkte jag beställa. Jag är uppe i 5 st burkar nu. 



11 kommentarer:

Ylva sa...

Wow, vad snygg! Kan tänka mig att köpa trots att jag dricker choklad typ en gång per år... Men finns den inte i vanliga välsorterade mataffärer tro?

Louise sa...

Hejsan hej

Verkar smaskens, jag är på om inte frakten är allt för dyr!

Hör av dig.

Kram Louise

FORMELLE DESIGN sa...

Otroligt snygg förpackning. Synd bara att jag inte är så förtjust i varm choklad, men en snygg förpackning kan man ju tänka sig på hyllan hemma ändå :)Hoppas du får tag på den.

Kram
Johanna

Victoria & Johanna sa...

Jag kan också vara med, behöver 2 burkar. /johanna

Knaada sa...

Norrlänning och till ingen hjälp :( Men sugen blev jag!

Jessica sa...

Fin burk och jag kan tänka mig att det smakar ljuvligt, hoppas du mår bättre snart Kram jessica

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Vill ha en burk om det inte är för sent! :)

Kram!

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Förpackningsnörden jublar ju lite. Så gärna en eller två burkar till mig :)

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Om du kan tänka dig att skicka burkarna vill säga kom jag just på. Är liksom inte i Skåne varje dag ;)

a piece of happiness sa...

Sicket bra initiativ!

Jag kan tänka mig en eller två utan att ens veta hur den smakar. Och då i fall du kan tänka dig att skicka den på posten. Porto betalar jag så klart.

;-)

Victoria & Johanna sa...

Jag vill också ha 2 st burkar! /Victoria