Visual merchandiser

tisdag 8 november 2011

Should I get Sober ?



Foto: Jotun

Hej på er!

Hoppas att ni har testat kladdkakan! Det är riktigt smarrig!
I dag har jag tagit en lång promenad och det var riktigt skönt. Ska ge mig ut i morgon igen.

I helgen tänkte jag ta tag i drängaskåpet i vardagsrummet och jag jag gillar den här gråbruna färgen. Men den kan bli för brun? Det beror nog mycket på vilket ljus den hamnar i. Och den nedersta för grå. Något lite mitt emellan... Den grå heter Lammull och den bruna Sober.



6 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Nämen har jag missat kaka:)) Måste provas någon gång defenitivt:)

Vi har planer på en gråton i vårt drerssingroom den dagen vi ska ta tag i det:) Tack för inspirationen:)

Anna-Malin sa...

jag har målat med lammull i antons rum.
den är varm, djup men ganska mörk i tonen.
men är du ute efter en mörkare varmt grå är
den perfekt :)

Johanna Stålros sa...

Åhh önskar så att jag hade hunnit baka en kaka- men icke sa nicke- till helgen kanske;) Kram Johanna

kråke sa...

verkar vara en fin färg...kul att se resultatet:)) måste nog ta mig en närmare titt på det där kakreceptet;))

kramis kråke:)

Den där Victoria sa...

Såklart blev det kladdkaka! Inte med det receptet som du visade dock. Dottern har något hemligt recept, där hon får till den mest fantastiska kladdkaka jag vet. Fin färg förresten, det blir spännande att få se resultatet sen.

Christel sa...

You should get sober!
Den var jättefin.