Visual merchandiser

söndag 7 december 2008

Vinnare





Dessa otroligt söta kläderna kommer från Russinet! Ett supergulligt litet set som passar bra för hemmamys och om lilla Hedvig skulle somna i det så gör det inget för den passar kalas som pyjamas också. Mysiga lite baggy byxor och top som sitter lite tightare.. Min lilla Hip Hopper.. Skön och tunn kvalité! Hedvig har också fått sitt första hårspänne (också från Russinet) men det får hon bara ha när hennes mamma har superkoll på henne. Hennes "Bre Van de Kamp röda" hår har fallit av på sidorna och ut kommer där silverblondt hår.. det ska bli kul att se henne om ett år.. Mockasinerna kommer från Lindex.

Dags att avslöja vinnaren i tävlingen! "Trumvirvel" Ett stort grattis och god jul till Granne med Selma! Maila mig så kommer Jultomten med paket (Bakom masken Butik Basilika!!) Åhååå så avis jag blir... jag vill också ha såna glas.. såg att det bara fanns 4 kvar. Jag får se om jag har några pengar kvar efter dagens shoppingtur till Malmö. Ny tävlingen kommer senare idag!

9 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Godmorgon!

Vilken goding, fräckt med rött hår tycker jag!

Tänkte på din Malmö-tur, inte säkert att Granit har öppet idag... men kanske julöppet? Det finns ju två. De har fått in underbara zinkburkar (runda med lock o handtag, jag har liknande som jag köpt ngnannanstans), sen har de en underbar korg med handtag som jag funderar på att köpa o ha som "julgransfot". Ha en trevlig dag!

kram

ps roligt att du ville tävla.

Anonym sa...

Så otroligt söt hon är lilla H! Hoppas ni får en mysig andra advent!!

kram madde

Granne med Selma sa...

Oj! Gjorde en spontan klapp i händerna när jag såg att jag vunnit! Och så den där känslan när man måste läsa igenom texten en gång till för att verkligen bli säker på att det ÄR jag som vunnit. Om du bara visste vad glad jag blev!Kram Sussie

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Vi var en sväng i Malmö i fredags och shoppade lite, Systrarna Grene nere vid triangeln har en massa "vill ha" prylar just nu. Förresten har jag också lite tävling just nu, kika gärna in.
Mvh
Annelie

Ett hus i vitt sa...

Åh de där kläderna är så underbart fina. Synd bara att de inte finns i större storlekar, mina pojkar är inga bebisar längre... Hedvig är så söt! Fin dyna hon har fått också. Kram, Anette

Jenni - Snickarsbacken sa...

Vilken sötis lilla H! Underbara kläder! Kram J

Hem och Lycka sa...

Men åå vad söööt Hedvig är, hon är helt bedårande! kram

Fia sa...

Men ÅH SÅ SÖÖÖT! Vår lilla Nora är oxå lite rödhårig, det blir nog krut i våra tjejer!

God Jul!

Anonym sa...

Nej men titta vilken söting :-)