Visual merchandiser

fredag 12 december 2008


Jag har blivit utmanad av Barn och inredning, så jag har knepat ihop det så gott jag kunde..
8 favoritprogram


1. Desperate Houseviwes

2. CSI Miami

3. Leila Bakar

4. Top Model

5. Project Runway

6. Marta Stewart (hehe)

7. Äntligen hemma

8. Vad blir det för mat?



8 saker jag gjorde igår


1. Lekte med Hedvig

2. Bloggade

3. Tvättade

4. Handlade vit choklad, saffran och strössel

5. Lagade mat och glömde den i ugnen

6. Väntade på min sambo som vart i Grekland på kurs

7. Bytte blöja ett par gånger

8. Städade köket!



♥ 8 saker jag ser fram emot


1. Att se Hedvig utvecklas och bli större

2. Thailandsresan i vår

3. Första julen med Hedvig

4. Att få vara ledig hela julen

5. Se mina gravida kompisars bebisar

6. Skansen med Julia

7. Ett nytt spännande år

8. Våren och sommaren



♥ 8 favorit restauranger ♥


1.Ohlssons skafferi

2.Ikizukuri

3.Thai Corner

4.Fahlmans ( Café)

5.Subway (räknas det?)

6.Gränden ( Västerås)

7. Ebbas fik

8. Haket



8 personer jag utmanar



1. Julias Vita Drömmar

2. Magnolia

3. Hem och lycka

4. Villa Hemmet

5. Kronblad och lantliv

6. My white cottage

7. Gnistrande snö

8. Hwidt

8 kommentarer:

Jeanette Hornbeck sa...

nu kommer jag knappast undan:-D
kramkram!

tävling hos mig

Anonym sa...

Vilka vackra snöflingor!

Villa Hemma sa...

Ååh, vilken goding.

Vilka fina snöflingor! Du är en riktig hacker!

kram o trevlig helg

Lilla livet i Ingeborg sa...

Nu ser jag ju att det snöar, så fint! Hur gör man? Underbar bild på din lilla dotter:)

Kram Sandra

Skatan sa...

Tittar bara in och önskar en trevlig helg!

/A

Hem och Lycka sa...

Vilken sööötnos!

Tack för att du valde mig men jag får nog hoppa, har tänkt avstå från att skriva om awarder och utmaningar i fortsättningen. Hoppas du inte tar illa upp..

kram

Anonym sa...

Hej Terese! Kikade in på din blogg och blev så glad när jag så lilla Hedvig, så stor hon blivit och OTROLIGT söt!!!! Vill önska dig och din familj en mysig tredje advent! Kramar från Maliiiiin (på fl) =)

Malin - I min trädgård sa...

Ja Ohlssons skafferi är toppen!

Kram M