Visual merchandiser

tisdag 2 december 2008



Fin kökshandduk som passar bra till både höst och vinter hittar ni hos Butik Basilika

Näää... mina julkänslor håller på att smälta bort känner jag! Ner med lite snö nu! Jag gör i alla fall så gott jag kan för att hålla den låga som finns kvar vid liv. Men jul är ju så mycket mer än pynt. Levande ljus, hyacinter och glögg räcker långt. Och det här med GI är inte så lätt att hålla nu med saffransbullar, pepparkakor och allt vad det heter. Jag har i alla fall lyckats klura ut att tryfflar är minsann GI vänligt så det får bli ett bak lagom till helgen. I morgon ska jag få lära mig att göra marsipanfigurer av en tjej som jobbar på Helsingborgs förmodligen äldsta och proffsigaste café.

10 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ja, fy vilket trist väder vi har! Håller med dig, det är inte lätt att hålla vikten i dessa tider..

Lycka till med marsipanbaket, låter skoj!

kram

My White Cottage sa...

Visst vore det härligt med lite snö! Det gör mycket för julkänslan! Vi ska fira jul i Vemdalen och en sak som är så bra med det är att man VET att det kommer att vara massor med snö - härligt!

Kram Jenny

Anonym sa...

HÄr finns det massor med snö - jag lovar att du får hämta hur mycket du vill alldeles gratis *s*

VIT och PASTELL sa...

Ja, lite mer snö skulle man ju inte säga nej till! Vad fina banners du kan göra. En liten fågel viskade att du kan photoshop. Var har du lärt dig det. Vi har programmet men jag förstår nästan noll.

Kram Maria

Pia sa...

Dårligt väder i Danmark også:-( Fina handdukar:-)

Kraaam

Engelska Villan sa...

Hej Terese!
Tänk, jag var in på din blogg idag också! :-) Jättefina bilder!
Jag har köpt knoppbrädan på Vita hem i Sickla söder om Sthlm.
Kram/ anna

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!

Första gången jag besöker din fina blogg...njuter!

KRAM
Hanna

Anonym sa...

Hej och tack för ditt besök på min blogg! Så mysigt du har det här, nej det är då inte lätt att leva GI i dessa tider (sambon har uteslutit kolhydrater helt, jag fuskar lite då och då..). Tryffel är mycket GI, likaså nötter doppade i mörk choklad..

Idag ska jag börja med julgodiset så håll koll efter bilder och recept under veckan!

Hälsningar

Linnéa

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag funderar på att ta en sväng med snösprejen...
Så trist väder!!
Mmm, vad annars kan man göra än att fika med saffransbröd, peppisar o skumtomtar. Helst både fm, em o kväll.
Jag gillar modet med tunikor/klänningar o leggings. Snyggt, bekvämt o inget som sitter åt nånstans. Perfekt till julbordet Haha! ;)
Kram Jeanette

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara kika in och önska dig en skön helg ♥. Idag väntar pepparkaks bak hos mig.
Kram Lotta