Visual merchandiser

torsdag 8 december 2011

Salt n pepper colors




Foto: Bolaget


Foto: Etsy



Foto: IKEA



Foto: Anton Corbjin

Hej!

Känns jag fråvarande? Jag är lite trött just nu. Irriterad i halsen och dåligt med sömn. Lilla Signe vaknar ofta på natten och vill äta. Ungefär fem gånger per natt. Tror att det kan vara för att hon äter snabbt och sen blir trött och somnar? Hmm.. önskar att de där små kom med en manual ibland. Vad gör man för att de inte ska vakna så ofta? Längtar tills gröten kommer och kan mätta lite mer.. Hedvig har vart hemma med feber men är nu sitt vanliga jag som tur är. 

När jag har lite tid över så pillar jag med den nya bloggen... eller ja namnet kommer ju att vara Hedvigochjag.se men det är mycket nytt då jag kommer att överge blogspot och blogger helt. Ny header är klar och tanken är att den ska vara stående länge, jag håller på att lägga in länkar, och funderar på om jag ska flytta över allt det gamla eller om jag ska börja på noll.. vad tycker ni?

Två veckor kvar till jul.. är ni redo? 

4 kommentarer:

Frida sa...

Hej.

Jag vet precis vad du menar med manualen till de små, det vänder nog snart. Min Ollebolle sover mycket bättre nu när han får gröt och välling och jag har näst intill glömt de sömnlösa nätterna! Visst är det konstigt det är ju inte alls många månader sedan jag kände som du. Spännande med din nya sida! Vad du än bestämmer dig för så kommer den säkert bli grymt smakfull och jag kommer hänga på till den nya adressen för att fortsätta inspireras. Behöver typ rehab om jag skulle låta bli hahaha. Jag vet inte om jag är redo, har inte handlat alla klappar klart ännu. Men dethär med granen...jag är sugen på att ta hem en NU! Ha det gott!

Vänliga hälsningar Frida

Anna sa...

Redo är jag nog inte.... Tycker att den där julen har kommit fortare detta året!
Ja ja det blir väl jul fastän man inte har putsat fönstrena... osv

Kul med ny blogg... spännande, jag önskar mig lite mer tid så att jag kunde bloggat på den jag har :-( Hittar nya uppslag då o då, men när jag väl får tid till att blogga är de som bortblåsta.

Jag vet inte hur vi ska göra med chokladen.... Denna helgen är det fullproppat, men kanske nästa helg..... Hatar att ha det såhär. I värsta fall får kanske du skicka den i allafall.

Kram Anna

Pernilla sa...

Noah somnar lätt alldeles för fort när han ammar på natten. Ligga ner och amma är inte att tänka på, då somnar han direkt. Så jag försöker med diverse trick för att hålla honom vaken och äta lite mer, kittla fötterna och sånt ;-). Då blir sovpassen liiite längre för oss :-).

Trevlig helg!/P

Anonym sa...

Någon som vet var den fina gråa mattan är ifrån på bilden från bolaget??? Tack för härlig blogg.

Louise