Visual merchandiser

onsdag 14 december 2011

Så här är det...


Vår söta lilla Signe.. snart 4 månader.

Japp. Jag har bestämt mig för att låta alla min inlägg ligga kvar här i blogger. De hör liksom hemma här. Jag vill att min nya domän ska ha en lite ny känsla och det får jag inte om jag släpar med mig en massa gamla inlägg (som jag visserligen tycker mycket om men inte känns så roliga). Så jag kommer att skriva ett sista inlägg här när den nya sidan är klar så kan ni väl fortsätta läsa om ni vill. Jag skriver sen och så kan ni väl lägga till sidan på bloglovin om ni gillar!


6 kommentarer:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Klart vi ska gilla! :)

Ja, jag kommer nog söka utbildningen ändå. Jag vill ju helst jobba med inredningsbutiker, och som fristående stylist i framtiden, men jag vill ha en bra grund att stå på känner jag. Vet inte om jag skrev det, men kommer även söka en inredarutbildning i Älmhult och läsa två fotokurser på distans i vår, så får vi se var jag hamnar...

MITT VITA HUS sa...

Men oj vad har jag missat, ska du flytta från blogger? Ja men jag hänger på nästa flytt med (tokgllade ju milda maränger;) Ska bli kul att se nya hedvig och jag!

Fin dag till dig och toksöta signe:)

KRAM

Jessica i Malmö sa...

Vilken sötnos! Lyckliga ni.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

What!? Nu måste jag tänka lite om jag missat nåt! Såklart vi vill följa med till det nya, om vi får!! Tjoho för nya tider! (och för dom gamla!)
KRAM!

mini sa...

jag döör, så söt! känns evigheter sen min lilla var så där liten, nu klättrar hon mest överallt! mini

Unknown sa...

Jösses vilken sötnos. Heja Signe.

Ha en fortsatt fin kväll och jul-kramar från
Camilla, Kungsbacka