Visual merchandiser

fredag 9 december 2011

En rosa dröm och lite till salu










Foto: Irene Lunde


Ibland springer på såna där bilder man kan titta på länge och som etsar sig fast. De här bilderna är sånga. Otroligt inspirerande! Pillar med den nya bloggen fortfarande och jag skulle vilja hoppa över till den NU men det är ju inte riktigt klart än. 

Förresten, om någon är sugen på att köpa 2 affisher av Hagedorn hagen, en med fjäril och en med trollslända så tänkte jag sälja dem. De känns som att de har flygit fel. Ord. pris ligger på 349:- Och jag säljer dem för 250:- styck eller båda för 450:-. Maila vid intresse. Först till kvarn. Hämtas eller skickas mot frakt och emballagekostnad.

Ha nu en fin fredag!




6 kommentarer:

Frida sa...

Det är så snyggt med en klädställning i sovrummet!!! När vi bygger ut är jag sugen på en sådan i vårt nya sovrum. På ritningen är det nu garderob med skjutdörrar...(jag är lite allergisk mot det tror jag men säkert praktiskt) Har sett att granit har en snygg klädställning!

Mycket fina bilder!

// Frida

Jessica sa...

Fina bilder du vissa r ha en bra dag Kram Jessica

Frostrosor sa...

Finfina bilder! Önskar dig en myspys helg!

evalevabo sa...

Fina bilder. Snyggt med stång med kläder öppet...men det krävs ordning o reda.
Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Ljuvligt!!

Kram Jes

Johanna Stålros sa...

Helt underbart- blir så inspirerad till att fixa i ordning mitt pysselrum här hemma nu;) Kram Johanna