Visual merchandiser

tisdag 6 december 2011

Anton Corbijn





Foto: Anton Corbijn

WOW! Jag önskar att jag bodde i Stockholm ibland. Tänk att vara mammaledig där och gå på fotografiska en dag bara sådär. I Januari startar ställer han ut och vad kul det hade vart att få se detta. Han har ju varit en favorit länge och främst så gillar jag ju bilderna på min favoritgrupp Depeche Mode. Han har även fotograferat PJ Harvey, U2, Liv Tyler, Sophie Zelmani och många många andra. Så snygga bilder.

Fotografiska 14 januari - 15 april alltså. Be there.

10 kommentarer:

Evelina sa...

Ha ha ha åh min favorit fotograf och jag har haft äran att träffa honom personligen ett flertal gånger! Första gången jag skryter så det yr om det! :)

Dagar hos mig sa...

Jag bor ju faktiskt i Sthlm, tack för tips!

Brunkullan sa...

Like!
Depeche är föresten också en av mina favvogrupper.
Tyvärr har det bara blitt en enda livekonsert, och det var i Globen under deras 101 turne 1990:) Lovely!!

Kram Susanne

Marits vita skrin sa...

Vi åker dit tillsammans :-)
Vill oxå se hans utställning.

Kram / Marit

Casa of Mia sa...

Vilka bilder, wow:)

Camilla sa...

Jag har varit på hans utställning en gång, och den gången kommer jag sent att glömma. Helt underbart och inspirerande.

Sandra Wahlberg sa...

Kom och bo hos oss så kan vi gå tillsammans.
Kram från Sandra och Levi

Jessica sa...

Ja ibland önskar man att man bodde i storstan men bara ibland. Ha en bra kväll kram Jessica

Anna-Malin sa...

googlade som en galning
för ett par år sedan i jakten
på ett foto. eller åtminstone
en litografi.
det gav inget resultat.
och sen rann det ut i
sanden.

sophie zelmani är min
favorit.

det får bli stockholm nån gång mellan januari och april då :)

Ylva sa...

bara måste gå! fantastiskt.