Visual merchandiser

fredag 2 december 2011

Planer för 2012 och ett avslöjande



Foto: Gina Tricot

Visst är den snygg!? Paljettklänningar i enkel modell är något som kickar i gång mig! Den här var verkligen en pärla. Jag ska bara träna lite först ;) Men för er som kan, buy it! Det är riktigt kul att ha en sån pärla i garderoben som man kan chockera lite folk med och som man kan plocka fram vid akut "what to wear situations". I ett litet sånt kit behöver du bara klänningen, tunna strumpbyxor, enkel partyväska, något smycke och enkel frisyr. Möjligen ett armband som är stort och enkelt. Skor till är ju såklart mest party med heels, även om jag tar ut svängarna mer med ett par rockiga boots.. det liksom passar mig bättre. 

Planer med bloggen inför nästa år är att jag flyttar över den till en egen domän. En ny fräsch look och flytta över de bilder jag vill ha med. Så man kan säga att det är som att rensa och planera flytt. I detta tillfälle är det dock svårt att hyra in flyttstäd ;). Funderar fram och tillbaka på vad jag ska ha för layout, vilka kategorier jag ska ha kvar, blogglänkar och så vidare. Det är mycket jobb med en ny sida vill jag lova. 

Och till er som väntar och har väntat länge på choklad så är den ääääntligen kommen till butiken och jag ska hämta den i morgon. Så jag ska försöka hinna med att skicka den till er i helgen. Tack för ert tålamod!

5 kommentarer:

Emelie sa...

Åh, nu blir jag ju såklart jättenyfiiiiken ;) Ny sida vad spännande! Ska bli kul att se var du landar...

En fin fredag och en riktigt härlig helg till dig!
Här blir det kalas hela helgen lång. En liten kille blir stor och fyller 6 år. ;) Men ikväll bär det först iväg till Globen och lite julkonsert. Härligt!

kramkram

Signe sa...

Big grats!
Gleder meg til å se den nye bloggen din også *smil*

Klem og GOD helg til deg,
Signe

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Wohoo! Det kommer bli så snyggt och kul att samarbeta :)

Ser framemot chokladen. Mums!

mariaemb. sa...

Jag tänker också i dom banorna. Egen domän lockar men jag måste nog läsa på en hel del först...Vi får se när det blir av. Det ska bli jättekul att få följa din flytt! :)

Ha en fin kväll!
Kram Maria

Anonym sa...

Grymt snygg klänning! Men jag hittar inte den på Gina tricot?