Visual merchandiser

fredag 27 augusti 2010

sommarens sista ros?






Underbara fredag!

Fredag är en så härlig dag, man har hela helgen framför sig och oftast kan vi göra lite det vi känner för. Jag vill oftast göra så mycket som möjligt den ena dagen och bara lata mig den andra. Jag tror även att det är dags att börja rensa ur lite, lägga ut lite saker på blocket och på tradera. Ikväll när Hedvig har somnat så ska jag fortsätta på min nya deckare, Blodläge av Johan Theorin. Har ni inte läst hans böcker så är det ett bra tips!

Trevlig helg!

3 kommentarer:

sandra sa...

Tack för tipset av bok! Hoppas du får en bra helg!

Unknown sa...

Hej

Visst är det så att man gör så mycket som möjligt en dag.
För att sedan bara ta det lugnt.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Nydelig stilleben - fint minne om at sommeren er på hell!

God helg!
Klem Ellen