Visual merchandiser

fredag 20 augusti 2010

fortsättning projekt gästtoalett


Hej!

Som ni kan se på bilderna så har jag kommit en liten liten bit på gästtoaletten. Jag kan nu bocka av spackling, målning av väggar, tak och fönsterbräda. Ja jag gjorde en liten galen sak och målade fönsterbrädan i sten med väggfärgen. Det verkar sitta rätt bra men faller den av så får jag komma på en annan lösning helt enkelt. Jag har även fått upp en knoppbräda som för ska få lite mer färg och så har det kommit upp en florabild som jag ramat in. Och jag har borrat helt själv! Det ska vara mitt projekt helt och hållet. Jag har bestämt mig för att göra allt själv istället att vänta på att A ska göra det när han hinner. Och krävs det att jag får borra, ja då får det vara så.

Kvar på listan är nu:
  1. Toalettlock
  2. Spegel
  3. Blandare
  4. Måla knoppbrädan
  5. Slutpiffandet!


Hoppas att ni får en fin och solig helg, kanske kan man kalla den sommarens sista? Jag önskar mig en varm och fin höst i sprakande höstfärger.

5 kommentarer:

HOUSE OF SVEA sa...

Nämen oj!! SÅ snyggt med det vita, vilken förändring! Det ska bli så kul att se det färdiga resultatet!!

Kram

Anna

::fina:: sa...

Jättefint! Och du ska vara stolt över att du gör allt själv, det är ju en underbar känsla sedan när det är klart och man vet att man gjort det alldeles själv. Men vill du veta något hemskt? Vårt badrum är ännu fulare än er gästtoalett var innan du började göra om! Jag säger bara orangeröd plastmatta! Så är det att bo i hyreslägenhet, haha! Ha en fin helg!

Tulipa sa...

Snyggt!

Bra ide med fönsterbrädan...kanske man skulle våga sig på...
Ser supersnyggt ut!

Och florabilden var ju bara för söt!

Skön känsla att klara av allt själv!

Kram Mariette

en smula vitt sa...

Vad ljust och fräscht! Ser ut att bli kanonfint. Enkelt och fint med stenarna i fönstret.

Ska bli kul att se när det är färdigt. Kram Petra/

sandra sa...

Åh så fint, fönstret är jättefint!