Visual merchandiser

tisdag 31 augusti 2010

Ny tvål till badrummet från Elsas hem, nagelborste från Julias vita drömmar

Mattor från Rusta, ett reakap!


Höstkänslor!


Nu har det blivit höst på riktigt, det känns i luften. Kalla mornar då åker stickade tjocktröjan på och sandalerna har packats ner i sommargarderoben. Jag har börjat höststäda lite, tagit några fönster, vädrat lite mattor, tvättat dunjackan inför kallare dagar ( ett bra tips, eftersom det tar timmar att torka den i torktumlare = billigare el ) , fyllt frysen med bullar inför små mysiga höstpromenader och en massa annat. Jag börjar bli sugen på att planera hur övervåningen ska se ut. Just nu har vi ett sovrum som är Hedvigs och ett jättestort rum som vi sover i. Jag ska se om jag vågar mig på en planritning..

Pssst... TACK för alla komplimanger om min nya hårfärg! Och tack för allt annat ni skriver till mig OCH att ni skriver överhuvudtaget! Jag vet hur dyrbar tid man har och att man läser många bloggar! Undrar ni något så maila hellre än skriv i kommentarera, det är lättare att svara i mail.

3 kommentarer:

sandra sa...

Ja nu börjar det bli höst! Måste också börja höststäda någon dag..

Jen sa...

Mysigt med lite fintvål...kan göra tillvaron så mycket mysigare!

Ha det gott Kram Jen

Mor Grön sa...

Gör jag dig besviken om jag säger att det är ett diskmedel du köpt? Inte lätt att ha koll på alla engelska ord alltid.

Min sambo gjorde faktiskt samma miss när jag köpte en sådan till köket i sommras. Han fick för sig att det var en tvålpump så en dag hittade jag den i badrummet fylld med neonorange lågpristvål *S*