Visual merchandiser

fredag 20 maj 2011






Snart sommarlov...

Ja snart är det dags för lata dagar. Jag har fått beviljad graviditetspenning då jag har ett tungt arbete och från och med midsommar kommer jag att ha tid att samla kraft inför kommande lilla bebis. På vägen hem från jobbet i dag plockade jag lite Förgätmigej och Hundkex som jag tog in i sovrummet. Vilken härlig känsla det ger! Helgen ska jag och lilla Hedvig spendera tillsammans och det bär nog av mot Fredriksdals trädgård och Flora Linnéa.

Hoppas att ni får en fin helg!

Pssst.. Påslakanen på bilden kommer från Hemtex och kostar just nu 199:- styck!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Härlig sommarkänsla :)
Ha en trevlig helg
Kram Maria

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad härligt för dig att njuta och vila inför kommande bebis. Jag ska försöka göra detsamma genom att jobba lite med något jag trivs med i sommar så hoppas jag att bli mamma i slutet av sommaren eller tidig höst. Det är ju lite lättare fysiskt för mig som väntar liten i hjärtat istället för magen.

Kram Teres

Ida sa...

Åh vad somrigt och fräscht det ser ut! Jag ska ge mig ut imorgon och leta hundkex tänkte jag.
Här är en till som skall försöka ta det lugnt i sommar, vi väntar bebis till hösten. När är du beräknad?
Ha en trevlig helg! Mvh Ida

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,
Vilka ljuvliga bilder! Så härligt med söta blommor i sovrummet!

Hoppas du & bebis i magen mår bra!

Stor kram Jes ♥

Nela sa...

Hur fint som helst!!

Jag hoppas du får en fantastisk sommar!!

Stor kram!! //Nela

mariaemb. sa...

Åh så underbart med sommarblomster!

Ha en fin helg!
Kram Maria

Ida sa...

Hej igen! Månadskiftet okt-nov så det är ett bra tag kvar. Men vår dotter kom en månad tidigare än beräknat och jag är redan hemma och vilar pga mycket sammandragningar.. Så då får man fördriva tiden med att leta inspiration på bloggar och i tapetkataloger =)
Hoppas ni haft en skön lärdag i sommarvädret här i Skåne, vi har haft rikigt strandväder idag och allt i trädgården ser ut att ha vuxit under dagen hi hi! Mvh Ida

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Hej!

Va mysigt med lite utflykt.
Skönt att du fick beviljat så du kan njuta av lilla H lite extra och ladda inför vad som komma skall!

Hoppas du mår bra.
KRAM