Visual merchandiser

måndag 30 maj 2011

Blue makes me happy!




Måndag!

Det där onda i magen var i själva verket en öroninflammation, men det är svårt det där med barn. Man frågar om de har ont och de pekar på alla möjliga ställen. Nu är i alla fall en kur medicin inledd och febern som dök upp i går morse är som bortblåst. Piggheten och det glada humöret är tillbaka, skönt. I dag ska vi försöka oss på en promenad i solskenet.

På bild ser ni min nya kudde som inte alls är så chockerande blå som allt annat jag visat, hi hi. Jag kan inte rå för det, blue makes me happy! Kudden är ett fynd ( jag gillar billiga saker som inte ser billiga ut) från IKEA. 49:- för ett kuddfodral kallar jag billigt!

Hoppas att ni får en fin start på veckan!
Kram Hedvig och jag

4 kommentarer:

Ida sa...

Så snyggt! Här är en till som är helt såld på det blåa, vet inte vart i från det kom men sa bara pang! Och så vill jag ha stråhattar, väskor och korgar till allt det blåa. Så fina de blå ljuslyktorna är, visste inte att de fanns i blått. Krya på sig till Hedvig då, hoppas ni kommer ut lite i solen, Mvh Ida

Cinquefoil sa...

Hej, hej! Ja visst är det härligt med blått! Tack för din kommentar hos mig. Du frågade var jag hade köpt min matta, ett gammalt köp på Asko möbler, när det fortfarande fanns. tror den var från Mairo, men har klippt bort lappen. Ha det så bra idag och hoppas att din lilla snart mår bättre :-)

Livet är Underbart sa...

Blått börjar smyga sig in här hemma också. Vet inte riktigt hur det gick till(!?) Såg en del av H&M Home´s höst kollektion, det blir dyrt till hösten *ler* kram

Anna sa...

Ojj vilken fin kudde!
Ska bli kul att se ditt nya piffande nu när energin är tillbaka, härligt!
Kram!