Visual merchandiser

lördag 23 oktober 2010

Hemmalagad kantarellsoppa med vitt vin!


Skogen bakom vårt hus


Lugn helg!

I dag har vi tagit en tur på stan, vilket inte blir så ofta nu när man bor utanför stan. Dessutom så jobbar jag ju på skånes största köpcentrum flera dagar i veckan. Dock så finns ju de små speciella butikerna inne i stan som inte går att hitta någon annanstans. Idag blev det två söta lyktor och ett litet hus från Walter och Co. Jag kände för lite höstpiffande! I morgon är det min sovmorgon och så ska jag ge mig på lite målning av hallen som stått och väntat i över en månad tror jag?

I högerspalten här på sidan så har jag fixat en lite "frågelåda" där ni kan ställa frågor, det verkar vara ett smart sätt eftersom jag har en tendens att tappa bort frågorna i kommentarerna. Vi provar väl i alla fall?

5 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Gott med kantarellsoppa. Man gör det allt för sällan.

Mysigt med två nya ljushus. Jag älskar Walter och co zinkhus.

Kram

Unknown sa...

Hej

Kantarell soppa mums.
Här har jag också försökt att fixa till lite men tiden räcker inte riktigt till.

Ha en underbar helg
Kram

Olivia sa...

Hej!

Det var länge sedan jag kikade in hos dig... du har försvunnit i den stora bloggvärlden, snyft* Jag älskar din blogg så mycket att jag höll på att gå upp i taket, fast av glädje när jag hittade tillbaka hit...

Åh, kantarellsoppa är sååå gott. Ännu bättre med hemmagjord... Mmmmmuumsfillibabba ;)

xoxo'
OLIVIA ♥

Psst' Om du är sugen på att tävla om ett fintfint zinkhus från Walter & Co. klicka då in på min blogg för att delta...

Bollan sa...

Underbara bilder så härligt höstiga. Blir så sugen på att åka mot skåne när man läser din blogg.

Kramizzar

Malin - I min trädgård sa...

Men vad smarrig din soppa såg ut! Tyvärr har jag missat hela kantarellsvängen, men nästa höst kanske...

Ha det bra!

kram M