Visual merchandiser

söndag 19 september 2010


Det är så underbart när man får med något ovanligt på bild. I dag tog jag en liten trädgårdsrunda och var på väg att se till mina klätterrosor när jag hittade den här vackra trollsländan på planket. Det känns verkligen att man flyttat ut från stan, trollsländor, små grodor och vackra små blåsvarta skalbaggar kryddar vardagen. Det är kul att visa Hedvig alla små djur också. När vi ser en skalbagge så lägger hon ett löv över den och säger god natt.

Hoppas att ni får en fin vecka!

PS... Kul att ni samtycker med min IKEA efterlysning

5 kommentarer:

Anna-Paulina sa...

Fin bild på en otroligt vacker trollslända. Fina bilder på tösen i princessklänningen.

Lilla huset på prärien sa...

Ja visst är det roligt närman får springa runt lite med kameran i högsta hugg. Men tyvärr blir det alldeles för sällan för mig just nu *snyft*. Det får komma när det kommer då antar jag.

Fin trollslända!!

sandra sa...

Vilken fin bild!

Janne sa...

Wow, fint bildet og blogg:)

Ønsker den en fin ny uke,
Klem fra Janne

Elin - Ett Hem sa...

Vilken fin bild!