Visual merchandiser

fredag 17 september 2010





Bilder kommer från http://www.maileg.dk/

Den här julen ska bli en väldigt mysig jul, den första i huset och med en riktigt fin julgran. Jag ska baka och fylla huset med juliga dofter. Tänk en jul med sprakande brasa! Så härligt! Ja, jag är liiite tidig men jag kan ändå inte låta bli att längta lite när jag ser dessa fina sakerna från Maileg. Julkalendern i rött är ett måste för mig, jag hoppas att den dyker upp i någon nätbutik. Jag har faktiskt skrivit en liten lapp redan med påminnelser om vad jag ska köpa i julklapp till Hedvig så går det snabbt och smidigt sen.

Nu ska jag njuta av helgens lediga dagar, i morgon kommer mammagänget över. 10 stycken mammor med lika många barn. Jag tror nästan att städning får bli efter de varit här, hihi.

6 kommentarer:

Amanda Sverre sa...

Hej!
Mailegs julsaker är så fina! Jag har också spanat in en julkalender med en från Nyblom o Kollen. Har du funderat på att måla ditt bord?

Kram Amanda

Julias vita drömmar sa...

Dyker upp i min butik men det visste du väl? Kalendern alltså.

Hoppas ni får en mysig helg!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Jättefina saker verkligen! Mysigt med jul i nya hustet - klart ni längtar :)

Önskar dig en fin helg!
Kram/Jes ♥

Villa-Hemmet sa...

Pax för älgen!!

kram o trevlig helg

Jen sa...

Hi hi hi...vilka mysiga julsaker. Mysigt att fira första julen i huset, med brasa och allt.

Hoppas att du får en mysig lördag med alla barn och mammor.
Ha det gott Kram Jen

sandra sa...

Åh vilka fina julsaker! Jag längtar till julen och hoppas på att vi har ett fint nytt kök då!