Visual merchandiser

onsdag 2 december 2009










Befinner mig just nu hemma hos mamma och pappa och hittade lite bilder som jag tagit då vi var på Sofiero förra våren. Majas trädgård hade precis öppnat och det är ju en så otroligt söt inspirationskälla tycker jag, så därför kunde jag inte låta bli att dela med mig av det jag sett.
Maja har ett litet hus där man kan gå in och lära sig om bokstäverna i alfabetet eller klä ut sig till en fin blomma. Jag ska ta med Hedvig och kameran dit i år igen!

5 kommentarer:

A Cup Of Emilia sa...

Håller med dig. Bilderna är verkligen en inspirationskälla! Ha en fin torsdag! Kramar från Emilia

Louise sa...

Ah så somriga bilder....Ser ut att vara ett vackert ställe!

Unknown sa...

åh vi brukar gå till maja med barnen på jobbet. det är verkligen lyxigt att ha sofiero i samma område.

Useful Art sa...

Åh vilka mysiga bilder, dit måste vi också åka när V blir lite äldre. Bra tips!

Trevlig helg!
Kram /Sara

Marlin sa...

Jättefina bilder, dit vill jag åka. Äh var ligger detta?