Visual merchandiser

fredag 1 april 2011

Mot ett vackrare jag








Mammalyx!

Jag har unnat mig lite påfyllning av några av mina favoritprodukter. Biotherm är ett av få märken som jag testat och som jag stannat vid då jag tycker väldigt mycket om dem. Just den rosa lilla burken med återfuktande dagcreme för torr hud passar perfekt nu när huden känns riktigt trött efter en lång vinter med hårda vindar. Det behövs så mycket fukt det går att få tag på. Även den långa vintern påverkar ju en hel del trötta ringar under ögonen, inte sant? Den bästa enligt mig är "Cover all mix" från Make Up Store som går att blanda efter behov. Den gula trekanten tar bort röda partier och den gula tar bort blå toner som tex mörka ringar under ögonen. Den ljusaste går att lätta upp färgerna med eller att använda som high lighter under ögonbrynet.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Jag har också använt biotherm, men denna rosa krämen har jag inte provat på. Tusen tack också för sminktipset! Detta måste jag prova på.
Kram,S

Anonym sa...

Tack för Make up tipset, jag har tidigare in gått in i deras butik!

nettan