Visual merchandiser

lördag 5 februari 2011

Vårigt


Hej igen!

Jag hoppas verkligen att ni står ut med mina shoppingtips för jag har nämligen inget skoj att fota här hemma. Kameran har legat orörd ganska länge och jag väntar på att min vårkärlek ska komma. Ni vet, den där känslan av allt allt är underbart, man vill köpa blommor, byta ut alla textilier och storstäda hemmet. Jag tror att det är mörkret och kyla som håller mig borta från min vårkärlek. Under tiden planerar jag lite i huvudet vad som behöver köpas in för varmare väder. Jag gillar ballerinaskorna från HM och vårjackan från Gina Tricot


Psssst... tapeten i förra inlägget kan ni hitta hos Engelska tapetmagasinet!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Oj oj, de ballerinaskorna gick inte av för hackor.... Me Like!

Trevlig kväll
KRAM

Jes/Vita villa vila sa...

Urfint!

Kram Jes

Jenny sa...

Finfina ROSA flats!!

Jag lääängtar också efter våren. Har köpt en och annan vårblomma - men tyvärr blommar de ut så FORT...

KRAM