Visual merchandiser

söndag 20 februari 2011

Soul of Himla and some True Grace





Hej på er!

I går blev det en liten tur på stan för första gången på ett bra tag, ja det var nog innan jul till och med. Jag jobbar på ett väldigt stort köpcentrum utanför staden som har det mesta i butiksväg utom just de där små speciella butikerna. På Staken och veken hade jag ett presentkort som jag fått in julklapp, så jag passade på att köpa en till kudde från Soul of Himla som får matcha den jag fick i julklapp. Jag passade även på att köpa ett lite vårigt doftljus som doftar avkopplande Kamomill.

I dag skiner solen i Skåne men det är riktigt kallt, trots det så sticker det faktiskt upp knoppar här och där, det ger ett härligt löfte om att våren faktiskt är på gång!


Hoppas att ni får ett fint avslut på veckan!

2 kommentarer:

Vita maränger sa...

Hej!
Kul med presentkort så man får köpa vad man vill =)
Oj...är ni så nära våren nere i Skåna...här uppe i Värmland har vi väl nästan 1m snö kvar och 25 grader kallt.
Nu vill man bara ha vår och takdropp.
Ha en solig söndag =)

Nanna sa...

Den butiken har jag ju helt missat. Får jag kika in på! Visst var det kallt idag här nere i skåne... men här har vi blommande snödroppar så jag har också hoppet inne på vår snart :)